|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten ja en bedankt he espasa , maar roos en ik maken overal feesie van hoor wat hadden we pret in t ziekenhuis
en t mooie is we zijn nog peukvrij he, nieuw naaldje gekregen.
Maar we zoeken je nog wel op hoor espasa
|
Timberland Undefined 2690 berichten luca, het rookverslag moet je in het daarvoor bestemde forum schrijven, hier alleen verslagjes van verliefde mensen in het park ...
pfff is het nou zo moeilijk om je daaraan te houden, ik heb werkelijk zovaak een hint gegeven ....
vrouwen! ohhhhhhhhhhhhh
|
espasa Undefined 1894 berichten sorry luca.... ik had een overdosis suiker op en ik zag die beton paal ineens als een blokdrop 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten zei je wat tim ja dacht dat ik wat las maar toch niet  whahahah espasa is goed hoor, pas he met die suiker he espasa
straks doe je timmie pijn hihi
en espasa zullen we ff bakkie doen op een bankie hihi f pauze;) |
espasa Undefined 1894 berichten |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten whahahahha nou we hebben de keus espasa kom we nemen bankie 4 is dicht bij t barretje hihihihih
Gezellie
|
espasa Undefined 1894 berichten goed idee, nootjes erbij, benen op de bank (zien ze toch niet) en proosten maar op t bijna weekeindgevoel
|
Anonymous Undefined 65739 berichten precies espasa beter he . nou als t zonnetje lekker blijf schijnen dan hoor je ons niet klagen toch?
|
espasa Undefined 1894 berichten |
brein Undefined 17 berichten tra la la la la l........  , goeie dag dames. Ik ben verdwaald denk ik. Ben al zo lang aan het wandelen. Mag ik er even naast komen om uit te rusten? Is er nog plaats op dit prachtig vormgegeven bankje nr.4? |
|