Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren08.09.20060 likes
ja en bedankt he espasa , maar roos en ik maken overal feesie van hoor wat hadden we pret in t ziekenhuis
en t mooie is we zijn nog peukvrij he, nieuw naaldje gekregen.
Maar we zoeken je nog wel op hoor espasa
Citeren08.09.20060 likes
luca, het rookverslag moet je in het daarvoor bestemde forum schrijven, hier alleen verslagjes van verliefde mensen in het park ...

pfff is het nou zo moeilijk om je daaraan te houden, ik heb werkelijk zovaak een hint gegeven ....

vrouwen! ohhhhhhhhhhhhh
Citeren08.09.20060 likes
sorry luca.... ik had een overdosis suiker op en ik zag die beton paal ineens als een blokdrop
Citeren08.09.20060 likes
zei je wat tim ja dacht dat ik wat las maar toch niet

whahahah espasa is goed hoor, pas he met die suiker he espasa
straks doe je timmie pijn hihi
en espasa zullen we ff bakkie doen op een bankie hihi f pauze;)
Citeren08.09.20060 likes
ja is goed.... doe maar un tonicje met citroen mmmmmh of nee ik heb eigenlijk wel zin in een stevige borrel

welk bankje word t want alles is leeg

Advertise here!!

Citeren08.09.20060 likes
whahahahha nou we hebben de keus espasa kom we nemen bankie 4 is dicht bij t barretje hihihihih
Gezellie
Citeren08.09.20060 likes
goed idee, nootjes erbij, benen op de bank (zien ze toch niet) en proosten maar op t bijna weekeindgevoel
Citeren08.09.20060 likes
precies espasa beter he . nou als t zonnetje lekker blijf schijnen dan hoor je ons niet klagen toch?
Citeren08.09.20060 likes
zo is t maar net

zet alvast mn zonnebril op hoor, je weet maar nooit

zou r nog wat lekker voorbij komen lopen door t laantje luca??? Anders moet ik even een andere pose aannemen
Citeren08.09.20060 likes
tra la la la la l........, goeie dag dames. Ik ben verdwaald denk ik. Ben al zo lang aan het wandelen. Mag ik er even naast komen om uit te rusten? Is er nog plaats op dit prachtig vormgegeven bankje nr.4?

Adverteer hier