Citeren05.09.20060 likes
dat staat bij de ingang luca een bordje dat verliefde stelletjes 1 bankje mogen reserveren .... 
niets voor jou om de bordjes niet te lezen

niets voor jou om de bordjes niet te lezen

Advertise here!! |
Citeren05.09.20060 likes dat staat bij de ingang luca een bordje dat verliefde stelletjes 1 bankje mogen reserveren .... ![]() niets voor jou om de bordjes niet te lezen ![]() |
Citeren05.09.20060 likes hahahahaha
mmmmh romantisch tim, die kaarsjes. Wel uitkijken voor een bosbrandje he ![]() Ik heb een lekkere rose meegnomen, al is t wat vroeg ![]() Heerlijk zon bankje alleen voor onszelf ![]() maar onder de boom heeft ook wel wat hoor..... ![]() ![]() ![]() |
Citeren05.09.20060 likes ja zeker we kunnen afwisselen wanneeer we willen, bij bankje 9 staat vlakbij een hele mooie amandelbomengaard, ik heb dan ook een heel groot kleed meegenomen, kunnen we daar ook lekker zitten, samen knabbelen van 1 broodje met een glaasje rose en genieten van de zonsondergang ![]() |
Citeren05.09.20060 likes ;)o ja tim ja let daar niet zo op he........ hoe kan t he
ja dat ja ............ maar tim en espasa geniet maar hoor.......... ![]() |
Citeren05.09.20060 likes whahah ikke met een verrekijker ![]() ![]() je kan toch ook gwoon je laten insmeren met citroen door esp ![]() jij met je fakkels voor de mugge |
Advertise here!! |
Citeren05.09.20060 likes kom roos achter die boom laat ze f zitten die tortelduifjes en we hebben die kleine waterpistooltjes en we spuiten die fakkels uit whahahhaahahahahah gnagna
bukke roos tim kijkt deze kant op ![]() |
Citeren05.09.20060 likes haha jullie zijn ook zo gek als een deur ikke nieeeeeeeeeeeee ![]() |
Citeren05.09.20060 likes peet ja ja ik zie je wel achter die andere boom whahahahaah ![]() |
Citeren05.09.20060 likes peet heb jij ook waterpistool ??????
doe je ook mee????? ![]() |
Citeren05.09.20060 likes ohhhhhh das gemeen ![]() ![]() ![]() kom tim schuilen met die handel, ze vallen ons aan. Heeeee niet zo duwen he Tim ![]() |