Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren13.05.20060 likes
Ik ga heerlijk in het zonnetje zitten, onder de grote eikenboom, Balleys, kom je er mss even bij zitten? Kun je gelijk mee ontbijten hihihi

Gezellie zo met z'n tweetjes, het is nog vroeg en heel erg rustig...lekker hoor

Ik kijk eens even wat ik in mijn rugzak bij heb voor ontbijtje.....hmmmm...stukje Franse kaas, Halfvolle melk, krentenbollen, kaas, Filet American, een nog heerlijk warm stokbroodje (ik kom net van de bakker af) en niet te vergeten shag.....mhhh....wat een heerlijk en goed idee om zo je weekend te beginnen...

Wat lust jij, Balleys? XXX
Citeren13.05.20060 likes
gezellie jaco smeer me nog ff in met zonneolie pak ff mijn peuken en kom dan gezellig even bij je zitten tjee je lijkt wel uitgehongerd maar je hebt wel allemaal lekkere dingen bij je en ook nog dingen die ik ook erg lekkervind ,haha ga nu ff bij jaco zitten onder de eikenboom xxx balleys ps ik neem ook ff koffie mee ik ben niet zon melk drinker.
Citeren13.05.20060 likes
jeg heeft er iemand ff een teiltje

wat een geklef op de vroege morgen

gr mram
Citeren13.05.20060 likes
Hey lieve laantje ....

Hier ben ik dan weer even ...Het gaat helemaal niet goed met mij ....Pfffff
Gisteren allerlei zken gehoord en ik heb vannacht niet kunnen slapen, de hele tijd liggen piekeren en denken en huilen...
Wat moet ik nu ?
Tis hier altijd maar ruzie en het ene verwijt na het andere ....

Ik zou gewoon zo graag gelukkig zijn, maar blijkbaar is dat niet voor me weggelegd....
Dat is nu toch niet zoveel gevraagd of vergis ik me?
Ik heb me in mijn leven al zo vaak vergist...vergist in mensen , vergist in mezelf, vergist ...ach in zoveel al ....
Maar lieve laantje, ik ga je weer laten ...
Misschien tot een volgende keer ? Ik weet het niet ...

Oh ja , balleys en Jaco veel beluk samen he
Ik denk dat i kweet wie je bent balleys ....
Allee laat het jullie smaken en wees gelukkig

dikke kusss mama xxxxx
Citeren13.05.20060 likes
nou mama weet niet hoe je erbij komt maar bedankt voor je lieve wensen xxx balleys

Advertise here!!

Citeren13.05.20060 likes
sorry balleys kan het spel niet meer mee spelen gaat me te ver worden mensen gekwetst en daar wil ik niet aan mee doen

sorry vrouwtje

gr mram
Citeren13.05.20060 likes
en ook ik had het allang door balleys maar goed doe wat je wilt jammer dat sommige mensen zo zijn
Citeren13.05.20060 likes
zie je wel vrouwtje, ik had je van in het begin door !!
je houdt me niet voor de gek hoor, ik ben niet achterlijk !!

alleen jammer dat je het niet eerlijk kon spelen he ..maar je hebt nu wat je wil

mama xxx
Citeren13.05.20060 likes
Dank je wel mama, jij ook veel geluk en liefde met Rakkertje69 xxxx

Jaco
Citeren13.05.20060 likes
zo zal gezellie worden met de chat uitjes

Adverteer hier