|
|
|
hahahha balleys hoef niet hoor ben ik ook niet maar kom hier graag
kom lekker bij me zitten zal ik je wat dingen vertellen over het laantje
gr mram |
balleys Undefined 82 berichten mmmmmmm mram hoe laat moet ik hier ,zijn ben erg benieuwd wat je mij gaat vertellen over het laantje neem wel wat te bikken en te drinken mee gezellieeeeeeeeeeeeeee xxx baleys |
uurtje of 8 ben ik er wel weer balleys
zie je dan
gr mram |
balleys Undefined 82 berichten oeps mram sorry was weer ff te druk he tyd vergeten maar oggi het eruit wat je kwyt wil over het verliefde laantje en euh de te bikken spullen doe ik wel ff in een tupeware bak en zet het in de koelkast hopen dat het blijft staan he zit me toch lekker in hahahahaha xxx balleys |
oh was je er vannaaf al ball ik bedoelde morgen hahhahah maar zie nu dat ik dan ook niet kan
hou je nog ff van me tegoed '
gr mram kussssssssssssss |
|
balleys Undefined 82 berichten haha gaat lekker hier xxxballeys |
mama van vijf Undefined 1803 berichten zo laantje, ff hier wat verpozen....
het zonnetje schijnt heerlijk en belooft weer een schitterende dag te worden....
wat gaat het allemaal raar he laantje, je weet wel wat ik bedoel he...
krijg weer het gevoel balleys dat ik je ken en ben er bijna zeker van  mama xxxxx |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik kom weer even al fladderend van de verliefde vlinders het laantje in.... wat een heerlijk weertje zeg.... lalalalala......
niet teveel geheimpjes vertellen over het laantje he dinnetje.... hihihihihi sommige dingen moet ieder gewoon zelf ontdekken... je weet wel waar ik op doel he....
hmmm.. valt me op dat Seeke hier niet zoveel meer komt.... zal ze niet zo'n behoefte meer aan het bankje hebben  het gaat allemaal lekker hier...
vanavond neem ik mijn 2 honden mee naar mijn nieuwe stekkie.... heerlijk weer elke dag bij me
tot gauw allemaal!!!
xxxxx |
balleys Undefined 82 berichten sorry mama ,weet niet hoe je erbij komt, kom hier sinds deze week maar wil je wel beter leren kennen hahaha net zo als de rest van de mensen die hier komt ,vind het echt reuze gezellig op kletsen.comxxx balleys |
balleys Undefined 82 berichten hey mram mis je weer eens hier maar blijven het proberen he haha wanneer drinken we samen ff wat en ehhhhhhhh heb al het lekkers maar zelf op gegeten he maar ff weer naar de winkel vandaag hahahaha xxxballeys |
|