Citeren13.05.20060 likes
pfff balleys ik wist het dus niet dat jij vrouwtje was
hou ik niet van !!!!!!!!!!!!!!! hoorde het pas vandaag tju
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Advertise here!! |
Citeren13.05.20060 likes pfff balleys ik wist het dus niet dat jij vrouwtje was ![]() grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
Citeren13.05.20060 likes zo kom net uit het forumcafe en ga ff lekker bij je zitten laantje
er is weer een hoop gebeurt hier dingen die ik niet verwacht had maar ja heb daar ook geen grip op ga de 17 lekker weer me met een uitje heb er nu al zin in ![]() ga ik weer andere mens ontmoeten jammer dat je niet mee kan laan maar goed jij ziet ze hier ook wel langs komen je staat er weer mooi bij laan mooie grote ruizende bomen . zacht gras en een lekker zonnetje laat me ff in het gras vallen bij een pol margrietjes ga een mooie ketting rijgen. jeetje dat is een tijd terug hahhaha ben weer een klein meisje van 10 , zie in me gedachte het park weer waar ik altijd was, samen met plet en eitje ( paulette en yvonne) . spelen op het fort. hele verhalen over paarden en ..... ja wat ook al weer . jeetje wat vergeet je toch veel. was een mooie tijd laan. hoop dat me meiden ook zo een leuke jeugd krijgen als ik . al is de basis wel wat anders. maar goed doe me best ze hebben vandaag ook wel lekker buiten gespeeld met de watersproeier. zagen er weer niet uit laan hahhahah waren helemaal vies morgen moederdag. zie er een beetje tegen op. tis toch weer raar om dat alleen met me kids te vieren, ga er maar weer het beste van maken. als de meiden het maar leuk hebben. maar laantje bedankt dat je weer even naar me hebt willen luisteren. tis zo lekker hier je kan gewoon doorratelen zonder dat iemand je in de reden valt hahhahah maar ga me meisjes ff eten geven . ja weet het laan is wel wat laat.maar dat komt mijn broer en ze vrouw en kids waren vanmiddag hier. alvast de verjaardag van mayra vieren, ja weet ik laan maar dindag kunnen ze niet. was wel gezelllig maar ja zit nu vol met chips en toast ![]() ok laan spreek je later weer kussssss op je betoverende schoonheid gr mram |
Citeren14.05.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren14.05.20060 likes ja gaat hier lekker .....ff tot rust komen na een nachtje uit whahaha ![]() maar ik ga niet lang blijven, gewoon ff komen piepen he mama xxxx |
Citeren14.05.20060 likes wat flauw en gemeen van je vrouwtje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |
Advertise here!! |
Citeren14.05.20060 likes tja ....eerlijkheid ???? ![]() dikke kuss mama xxxxxx |
Citeren14.05.20060 likes nou ik heb er geen woorden voor geloof ik ![]() een traan van mij luca |
Citeren14.05.20060 likes nalang overleg is het er eindelijk:de foto van het verliefde laantje
(de foto staat bij de vip dus iedereen ff vip worden spannend hoor) Roept gelijk de volgende vragen bij ons op: Wie loopt daar snel weg aan de rechterkant? wie heeft zijn sokken laten liggen bij de 2 e tafel? (of is het toch wat anders) wie staat er acher de 3e boom aan de linker kant? Sambal toch !!!hihihi ![]() gr wonder |
Citeren14.05.20060 likes oh oh oh niet snugger allemaal he denken dat je met een andere naam jezelf kan verbergen, je ipadres blijft je verraden ....
woehahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ![]() |
Citeren15.05.20060 likes nalang overleg is het er eindelijk:de foto van het verliefde laantje
(de foto staat bij de vip dus iedereen ff vip worden spannend hoor) Roept gelijk de volgende vragen bij ons op: Wie loopt daar snel weg aan de rechterkant? wie heeft zijn sokken laten liggen bij de 2 e tafel? (of is het toch wat anders) wie staat er acher de 3e boom aan de linker kant? Sambal toch !!!hihihi gr wonder |