Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  In de Wandelgang

het verliefde laantje

Advertise here!!

Citeren23.05.20080 likes
ach ik heb mijn plicht weer gedaan dus kan ik wel weer op het bankje zitten en weer lekker genieten van de rust,de rust waar ik zo naar verlangt en genieten van al het mooie
Citeren23.05.20080 likes
kon ik hier nog maar blijven maar ik moet helaas gaan zal kijken of ik morgen nog kan komen anders wordt het zondag pas weer
daaag lief laantje
Citeren23.05.20080 likes
zolaat nog ajax liep hier wat te dromen door het laantje en zag je zitten maar ga ook laantje nu uit kussssssss
Citeren24.05.20080 likes
hoi laantje

Ik ga maar weer even op het bankje zitten want ben behoorlijk moe vandaag,even genieten van de rust,even genieten van de schoonheid
Citeren24.05.20080 likes
ajax,ik hoop dat je nog lekker hier zit om te genieten van de natuur en het mooie laantje.
Ik kom even jou mijn schouder aanbieden en ik wil je een heerlijke dikke knuffel geven omdat je die meer dan verdient.
Zo ik ga er maar weer vandoor,fijne avond lieve ajax,dikke kuss en knuff Bonn

Advertise here!!

Citeren30.05.20080 likes
sow ik dacht nog heel even hier genieten en me opladen voor morgen in alle rust,heerlijk zeg even helemaal bijkomen.
Laantje dank je wel dat ik hier even rustig mocht zitten,dan ga ik nu maar lekker naar bed en proberen te slapen.
Ik hoop dat het morgen allemaal goed gaat,dikke kusss en knuffff van mij voor iedereen die hier nog komt in dezer dagen
Citeren31.05.20080 likes
hey laantje
nog ff hier een krabbel neer zetten voordat ik ga slapen.tis donker en stil bij je laantje, en toch verwacht ik hier nog wel iemand.
misschien komt ze wel ff wat drinken gezellie hoor.
morgen nog even werken en dan lekker weekend.
ik hoop dat het zondag lekker weer is, is wel zo gezellig.
nou laantje ik ga naar mijn mandjuh truste
Citeren07.08.20080 likes
heuh niemand verliefd meer ?

tjee word tyd dat we het hier weer gezellig gaan maken
Citeren07.08.20080 likes
ik ben er ook weer en loop even in het laantje en ga toch weer op het bankje zitten genieten van de rust

kussssssss en knufffffffff
Citeren07.08.20080 likes
dat is toevallig kom ik weer eens het laantje op en zie ik ajax zitten mag ik naast je zitten ajax je mag mijn hand vasthouden hoor

Adverteer hier