|
|
|
hey laantje
hier ff een berichtje van mij, ben weer fris en fruitig na een dag amsterdam met shirley, we hebben het heel leuk gehad en het was zeer intresant.
ik heb nog schik om kromme letters en cdtjes   .
truste laantje |
Anonymous Undefined 65739 berichten hoi laantje,ik ben er weer,wil even genieten van de rust want dat heb ik nu ff nodig dus ga ik op het bankje zitten en genieten even alles van me afgooien |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik kom gezellig even bij ajax zitten,gewoon om haar even een knuffel te geven en er voor haar te zijn,ik weet dat ze het heel moeilijk heeft.
Woorden hoeven er niet gesproken te worden maar gewoon er voor haar zijn,dikke kusss en knufff lieve ajax |
Anonymous Undefined 65739 berichten dank je wel bon dat je er voor mij bent en ik blijf nog even zitten want heb de rust nu hard nodig |
Anonymous Undefined 65739 berichten graag gedaan lieve ajax,en weet wat ik je gezegd heb en ik meen het ook,dikke kusss en knuff en neem de tijd en je rust 
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten he wie zie ik daar nu ajaxfan en bon mag ik bij jullie komen zitten ff gezellig keuvelen leuk hoor dat jullie er zijn kan ook wel wat rust gebruiken |
Anonymous Undefined 65739 berichten jahoor tuurlijk mag je er ook bij komen zitten,maar ik ga net weg omdat ik les ga geven dus ga maar gezellig bij ajax zitten visser en wees lief voor haar,kan ze wel gebruiken.
Doe rustig aan en een fijn weekend,dikke kusss en knufff Bonnnn 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten fijne dag verder bonn en sportse ja zal ajaxfan wat te drinken geven zal ze wel willen hebben koelkast staat vol |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja ik lust wel wat te drinken visser en zit nog lekker te genieten,wat is het hier toch mooi en rustig |
Anonymous Undefined 65739 berichten genieten is het mooiste wat er is ajax is jammer moet er weer vandoor tot morgen kussssssss |
|