Citeren20.05.20080 likes
dat is tijd geleden dat ik hier ben geweest maar komen zulke aardige mensen hier ik ook ff hier zitten he zie ik daar ajaxfan lopen ach laat ik ff naar der toe lopen kom snel terug laantje
Advertise here!! |
Citeren20.05.20080 likes dat is tijd geleden dat ik hier ben geweest maar komen zulke aardige mensen hier ik ook ff hier zitten he zie ik daar ajaxfan lopen ach laat ik ff naar der toe lopen kom snel terug laantje |
Citeren20.05.20080 likes ben weer even terug in het laantje en ga toch weer op het bankje zitten,moet weer even tot rust komen en blijf toch maar hier even zitten en genieten van de rust |
Citeren20.05.20080 likes o ze komt terug dan toch maar ff babbeltje maken met ajaxfan is toch wel leuk persoon om mee te praten kan der wat aanbieden koelkast staat toch vol wil je wat drinken ajaxfan |
Citeren20.05.20080 likes ja is goed visser,lekker even babbelen en genieten van de rust |
Citeren20.05.20080 likes vind je wel leuk persoon om mee te babbelen blijf maar ff zitten |
Advertise here!! |
Citeren20.05.20080 likes het is er zo lekker rustig dat ik wel de hele dag wil blijven zitten |
Citeren20.05.20080 likes zal ik wel willen maar zijn plichten die roepen maar kom morgen zeker terug fijne dag ajaxfan en geniet van het zonnetje |
Citeren20.05.20080 likes ja helaas moet ik ook weer gaan want ik heb ook plichten maar ik kom morgen zeker terug
dag laantje tot morgen |
Citeren22.05.20080 likes Zo laantje hier ben ik weer even, weer even genieten van de rust want in dit laantje kom ik tot rust,genietend van de schoonheid om mij heen en mischien komt er wel weer iemand, maar helaas de plicht roept weer
tot ziens laantje |
Citeren22.05.20080 likes ha laantje wat zie ik is ajaxfan geweest mijn maatje dat is nou jammer dat ik er niet heb ontmoet voor een babbeltje nou misschien morgen dan maar laantje doe er de groeten en tot ziens |