|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten laura is het echt serieus??????
Als het zo is wil ik je feliciteren en ik hoop echt dat je gelukkig wordt vindt het helemaal vet tof voor jouw en nilis,kussss en knuffff en ik mis je Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Eindelijk is ze langs gekomen,
Het meisje van mijn dromen.
Je zet mijn leven op z'n kop,
Maar het is helemaal top.
Je lach maakt altijd weer blij,
Zonder jou wordt het niks met mij.
Je ogen schitteren in de zon,
Die stralende blik, die mij overwon.
Elke dag met jou is goud waard,
Je bent mijn engeltje op aard.
Ik kom weer snel naar je toe,
want All I want for Christmas is you |
Anonymous Undefined 65739 berichten wow nilis je bent ook nog een echte romanticus en dichter,maar zonder gekheid op een stokje ik vind het zo geweldig voor jouw en Laura dat jullie elkaar gevonden hebben,kusss en knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten Whahaha Bonneke
Wat een geweldige reactieee..  Dankjewel hoor!
XXX |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten hey te gek, we wensen jullie echt heel veel geluk samen
veel liefs ron en peetje |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten och laantje toch,
iedereen ziet hoe ik me voel, ik kan het proberen te verwoorden maar dat hoeft niet meer, je snapt wel wat ik bedoel. laat mij nu maar in stilte zuchten, en bij mijn liefste mijn hartje luchten. |
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve geminus,en wie is jouw liefste dan ook toevallig iemand van kletsen???
Ik wil je in ieder geval sterkte wensen en hele fijne kerstdagen en een heel goed,gezond en gelukkig jaar 2008,kussss en knufff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten
[i][/i]
Telkens keek ik vanuit mijn huis op het verliefde laantje, en verlangde ook zo om er eens te kunnen zitten en knuffelen, maar ik dacht dat die dag nooit zou komen.
Ineens was daar op kletsen een Mod die mij wilde helpen met een inlog probleem. ze reageerde lief en begripvol. En toen ik eindelijk ingelogt was vroeg ze mij voor de gein of ik taart bij haar wilde eten. Nou dacht ik, ik wel, maar zij schrok omdat ik ja zei. Nu twee weken verder loopt ik eindelijk door het verliefde laantje dromend van haar. Terugdenkend aan de dag die toch kwam. Je bent mijn liefste, Je bent mijn Mram. |
vrouwtje_48 Undefined 411 berichten hoi lief laantje.
zow ff bijkomen waren hier te gekke dagen .moesten er 200 uit op mijn werk hoorde vandaag dat ik er gelukkig niet bij ben.. en laan ik heb een heel goed bericht gekregen ik ga weer OMA worden .en wat de liefde betreft het gaat echt super hier moet me af en toe ff knijpen of ik echt niet droom,
maar zie nu pas dat het er hier erg mooi uit ziet en lees echt te gekke berichten hier echt super hoop echt dat iederen van klets en te gek en gezond 2008 gaat krygen
dikke kus laantje en tot snel weer |
Anonymous Undefined 65739 berichten liefste laantje,
hier zit ik dan, met mijn buikje vol vlinders... mijn week zit er al op, en het weekend is vroeg begonnen. volgende werkdag is woensdag pas, gelukkig zien we elkaar vanavond weer, want zonder haar schijnt de zon niet meer. de hele dag loop ik te denken, hoe kan ik haar mijn hartje schenken... maar voordat ik begin te rijmen, ik zal maar eens gaan eten, want van vlinders alleen kan ik ook nie leven  bonneke ik ga niet verklappen dat het niemand van kletsen is, allee dat denk ik toch, ge weet nooit dat ze hier komt meelezen he
|
|