Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

heerlijk zonnig

Advertise here!!

Citeren06.05.20120 likes
Vandaag is het lekker dames de zon schijnt hier en daar een klein wolkje heerlijk,dit is beter
Citeren07.05.20120 likes
hier schijnt nu ook het zonnetje, heerlijk genieten op mijn vrije dag van het mooie weer
Citeren07.05.20120 likes
Oke Bonn Dat is lekker en ff genoten van het weer,ik had vandaag vrij Bonn en het was zalig weer geen wind en geen wolkje in de lucht
Citeren07.05.20120 likes
............je bent ook altijd vrij, maar hier klopt iets niet, want Ana zei dat je met een trailer weg was................hoe zit dat nu dan?
Citeren07.05.20120 likes
Zou het kunnen dat je iets verkeerds heb gelezen, Bonn?
was egt niet vrij vandaag, want heb nog gezweet tijdens het werk, omdat de zon scheen

Advertise here!!

Citeren08.05.20120 likes
denk het wel dan, weet ook niet hoe ik het gehad heb, maar hier schijnt op dit moment de zon nog niet maar wie weet komt die nog wel vandaag
Citeren08.05.20120 likes
Is dat zo Bonn dan weet jij meer dan ik ..,met de trailer weg waarheen..,,jij gelooft ook iedereen Bonn maar je hebt het mis!!Als ik jou was even vragen aan Ana en misschien hebben jullie het allemaal miss,ik heb lekker geluierd in de stoel ff bij bruinenfijne dag Bonn & Ana en Freak
Citeren09.05.20120 likes
nou weinig heerlijk zonnetje, het komt hier met bakken uit de lucht, dus dat wordt verzuipen straks met werken
Citeren20.05.20120 likes
Hoi Bon,Freak en Bella hoe is het weer bij jullie..,hier is het rot weer af en toe een buitje en warm,gelukkig is het niet koud!!Geen weer om even naar buiten te gaan..of wel de plu mee.

wens jullie fijne Zondagmiddag
Citeren20.05.20120 likes
Het was gister heerlijk weer hier, geen regen heerlijk het zonnetje, gezicht is behoorlijk bijgekleurd!

Alleen dan wordt je smorgens wakker en hoor je de regen vallen tegen het raam.. Zonnetje waar ben je nou??

Hopelijk wordt het van de week beter

Adverteer hier