|
|
|
ja ja het wordt weer weer betere tijden,eindelijk kunnen we t-shirt en korte broeken aan trekken!!
Het is nog winter,het lijkt gewoon lente,we hebben een korte winter gehad,vindt het een beetje vreemd van vinden jullie daar van.... |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|
wolf ik ben het helemaal met jou eens  De mensen zijn ook veel vrolijker, en ook op mijn toet is dan een big smile te vinden.
Dus JAAAAAAa laat het heerlijke weer maar komen
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten heerlijk was het het weer hier vandaag, en ik vond het heerlijk om zonder jas te werken   volgende week ziet het er ook goed uit, dus dat wordt weer een fijne en mooie werkweek, kost me alleen veel meer tijd omdat iedereen in de tuin bezig is en ze willen dan eindelijk na de winter een praatje maken  maar ja ben veel langer onderweg, maar ook wel weer heel gezellig om mensen te zien en te spreken
|
Anonymous Undefined 65739 berichten 't regent 
|
Het is al bijna 2weken mooi weer als het zo door gaat kunnen we lekker gaan bbq en daar krijg ik zin ik en jullie ook zeker nog twee dgn werken en dan heb ik weekend,hopelijk dan daarna ook zonnig weer is dan ga ik ff naar Bergen aan zee ff een tentje pakken en mensen kijken
|
Anonymous Undefined 65739 berichten weekend wordt koud
|
|