Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

heerlijk zonnig

Advertise here!!

Citeren31.03.20120 likes
Wolf bij ons is het koud en geen zon te zien
Kan jij niet voor een beetje zon zorgen in brabant
Citeren31.03.20120 likes
wolf hier was het ook heel erg koud, en heel soms kwam er een matig zonnetje, maar ik vond het waterkoud
Wolf je hoeft mij niet te zeggen wat voor een leuke dingen ik kan doen met de kinderen hoor, heb zelf heel veel leuke en goede ideeen Maar fijn weekend, ben je nog met je tentje weggegaan? Fijne avond, dikke kus en knufff
Citeren01.04.20120 likes
GoedenmorgenBonn
Nee niet met de tent Bonn,gewoon een hotel,gisteren was er wind en af en toe een beetje regen dan heb ik geen behoefte in een tentje te zitten!!Het was maar een idee Bonn het hoeft niet en ik weet dat jij vol iedeeen hebt,wens jullie een fijn Zondag!! zoennn

GoedenmorgenBella

Gisteren laat in de middag geen zon,dan is het plaatstelijk geweest,bij ons was het lekker,maar stond wel wind en het was lekker je moest wel je winterjas aantrekken!!

Fijne Zondag en een zoennn
Citeren01.04.20120 likes
oke wolf, dank je wel, heel goed van je om in een hotel te gaan liggen want in een tentje was je wel heel koud geworden denk ik geniet ervan en nog een fijne dag gewenst, kussie en knuffie
Citeren11.04.20120 likes
Het was super Bonn dat hotel in Bergen aan zee,was beren gezellig is een aanrader!!In een tentje was geen succes,Vandaag {Wo.}Was ook best lekker weer tot 17.00 uur begon het te regen in Vinkeveen maar dat geeft niet buitje voor de stofvoor het weekend weet ik niet wat ik ga doen maar dat zie ik wel weer!!

Fijne avond gewenst zoennn

Advertise here!!

Citeren11.04.20120 likes
Wolf heb jij nu vakantie? Veel plezier dan nog. Knuff bella
Citeren12.04.20120 likes
was op naaktstrand vandaag
geen hond gezien
Citeren20.04.20120 likes
het zonnetje schijnt hier ook nog heerlijk
Citeren23.04.20120 likes
Hier ook Bonn vandaag en gisteren
Citeren23.04.20120 likes
maar de komende week wil het veel gaan regenen, dus de zon zal er weinig aan te pas komen

Adverteer hier