Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

heerlijk zonnig

Advertise here!!

Citeren22.05.20120 likes
wat was het very hot vandaag heb dik 6 uur in de brandende zon gelopen, ben net een kreeft nu ondanks dat ik al bruin was, maar goed niets aan te doen het is in ieder geval heel mooi weer
Citeren22.05.20120 likes
Hoe warmer hoe beter,zal geen dag te veel zijn!!Mag van mij of voor iedereen lekker weer zijn {idd Freak}heerlijk...,morgen ook weer zo lekker weer en misschien een kans op een onweersbui is goed voor de plantjes
Citeren22.05.20120 likes
je mag morgen wel voor mij post lopen wolf, kijken of je het dan ook nog zo lekker vindt, dik 6 uur in de brandende zon....................
Citeren22.05.20120 likes
Wat klagen jullie nu ?
Ik moest van ellende in het zwembad gaan liggen hahaha
Citeren22.05.20120 likes
ey lieve ron, ik klaag niet hoor maar constateer alleen maar dat het erg warm was, en ik had geen zwembad bij de hand maar lekker hoor zo1n zwembad in je tuin, geniet ervan en de groetjes aan Petra, dikke kus en knuff voor jullie alletwee

Advertise here!!

Citeren23.05.20120 likes
Oke Ron dat is lekker maar dan ga ik in mij jaccuzzi liggen morgenavond,als het wat kouder wordt!!
Hoi Bonn,ik mag morgen ook werken maar niet in de brandende zon,heerlijk autootje rijden met airco,jij doet mij werk en ik doe die van jouhihihihi
Citeren23.05.20120 likes
nee bedankt wolf, ik vind mijn werk veels te leuk om te ruilen met jou, dat gehang in de auto wordt je alleen maar lui van
Citeren24.05.20120 likes
niet hangen Bonn..,lekker rijden en niet in de file rijden

ik ga ff rondje varen op de plas,het is heerlijk weer mag voor mij zo blijven....
Citeren24.05.20120 likes
ik vind het ook heerlijk weer wolf, maar het is voor mij afzien om meer dan 6 uur in de brandende zon, zonder water en schaduw te lopen, maar ik geniet er ook zeker wel van maar ik begrijp hieruit dat je een eigen bootje hebt......
Citeren25.05.20120 likes
Het weekend is het ook lekker weer,ff bij kleurenen ook werken,Zo Bonn ben je nu verkleurd door de zon..ja en nee Bonn,ik doe samen met mij zwager een speedboot om naar het eiland te gaan en daar heb je een boot voor nodig!!

fijn weekend all

Adverteer hier