Citeren22.05.20120 likes
wat was het very hot vandaag heb dik 6 uur in de brandende zon gelopen, ben net een kreeft nu
ondanks dat ik al bruin was, maar goed niets aan te doen

het is in ieder geval heel mooi weer

Advertise here!! |
Citeren22.05.20120 likes wat was het very hot vandaag heb dik 6 uur in de brandende zon gelopen, ben net een kreeft nu ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.05.20120 likes Hoe warmer hoe beter,zal geen dag te veel zijn!!Mag van mij of voor iedereen lekker weer zijn {idd Freak}heerlijk ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.05.20120 likes je mag morgen wel voor mij post lopen wolf, kijken of je het dan ook nog zo lekker vindt, dik 6 uur in de brandende zon.................... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren22.05.20120 likes Wat klagen jullie nu ?
Ik moest van ellende in het zwembad gaan liggen hahaha |
Citeren22.05.20120 likes ey lieve ron, ik klaag niet hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren23.05.20120 likes Oke Ron dat is lekker maar dan ga ik in mij jaccuzzi liggen morgenavond,als het wat kouder wordt ![]() Hoi Bonn,ik mag morgen ook werken maar niet in de brandende zon,heerlijk autootje rijden met airco ![]() ![]() |
Citeren23.05.20120 likes nee bedankt wolf, ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren24.05.20120 likes niet hangen ![]() ![]() ![]() ik ga ff rondje varen op de plas ![]() |
Citeren24.05.20120 likes ik vind het ook heerlijk weer wolf, maar het is voor mij afzien om meer dan 6 uur in de brandende zon, zonder water en schaduw te lopen, maar ik geniet er ook zeker wel van ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.05.20120 likes Het weekend is het ook lekker weer,ff bij kleuren ![]() ![]() ![]() fijn weekend all ![]() |