Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

heerlijk zonnig

Advertise here!!

Citeren23.04.20120 likes
Kan mee vallen met de regen, zou vandaag ook gaan regenen. nou heb geen druppel regen gezien hier.
Citeren24.04.20120 likes
dat is waar freak, maar het is hier wel donker en somber weer hoor maar ik deins nergens voor terug, dus met een lach op mijn gezicht ga ik straks lekker werken
Citeren24.04.20120 likes
Goedenavond,

Men zegt dat vandaag en het weekend beter weer zou worden en ook op koningendag ook goed weerlaat we dat hopen,mag best voor iedereen en idd Freak vandaag was het lekker,nu nog de rest van de dgn
Citeren25.04.20120 likes
ik zie op teletekst dat het inderdaad 21 graden gaat worden met koninginnendag
Citeren25.04.20120 likes
S,morgens, of s,middags , Bonn?

Advertise here!!

Citeren26.04.20120 likes
Lekker he Bonn,had ik toch een heel klein beetje gelijkeerst zien dan gelovenheerlijk even de zon erbij met 21 graden...,super
Citeren26.04.20120 likes
geen idee freak, maar zie dat het nu veranderd is in 19 graden, maar ik heb nu zoiets van ach als het maar droog is bella en freak ik wens jullie nog een fijne avond toe, dikke kus en knuff
Citeren26.04.20120 likes
indd, als maar niet te koud is, en droog

Dikke kuss, knufff
Citeren26.04.20120 likes
dikke kussss Bonnn

Hier is me toch een hoop regen gevallen vandaag, ik denk dat het nu op is voor de rest van het jaar
Citeren26.04.20120 likes
bella, ik heb hier vandaag ook heel veel regen gezien, heb niet snel mijn regenpak aan, maar vandaag wel, op een gegeven moment kwam de zon erdoor, en had het heel warm in mijn regenpak, dus die heb ik op een gegeven moment wel uitgedaan af en toe nog een buitje gehad, maar stelde niet zo heel veel voor, maar ik heb ook genoeg regen gezien

Adverteer hier