Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

heerlijk zonnig

Advertise here!!

Citeren27.03.20120 likes
En je waterdichte laarsen, wolf.

Wordt het overal koud babs, of aleen in almelo?
Citeren27.03.20120 likes
overal freak dus ook bij jou
Citeren27.03.20120 likes
trek ik mien gebreide boxer weer aan dan, Bonn
Citeren27.03.20120 likes
Oke Freak,ik neem mij groene kaplarzen mee na het strand,

Prima Bonn maar ik denk dat jij geen regenpak nodig hebt,want het blijft droog als je klaar bent met werken dan zou het evt kunnen gaan regenen,

We gaan het mee maken als het weekend gaat regenen,we zullen het meemaken
Citeren29.03.20120 likes
wolf, ach en als het wel gaat regenen dan maakt mij dat ook niet zo heel veel uit, ik ben niet van suiker En als jij het hele weekend regen hebt wolf, dan blij je maar lekker in je tentje zitten
Maar het is hier nu bewolkt, en volgens mij wordt het niet zo heel mooi weer vandaag, maar we blijven lachen fijne dag allemaal, dikke kus en knuf

Advertise here!!

Citeren29.03.20120 likes
Thnxx Bonn jij ook een hele fijne dag toegewenst en wij spreken elkaar wel weer,het zonnetje komt vandaag niet te veel wolken en het wordt ook kouder de nachten en op de daghet schijnt dat er ook hagelbuien komen hihihihiwe gaan het zien de komende dgn,zoenn en handd all
Citeren30.03.20120 likes
vind ik frisjes vandaag en hb mijn trui maar weer aangetrokken, maar wolf veel plezier het weekend, geniet ervan
Citeren30.03.20120 likes
idd bonn jij ook he...,wordt koud en nat Zaterdag en misschien Zondag beter weer
Citeren30.03.20120 likes
Waar is het zonnetje gebleven
Citeren31.03.20120 likes
Hoi Bella de zon hebben ze hier geplaats,want hier schijnt de zon regelmatig,en bij jouw durf ik geen antwoord opgeven

Bonn als je misschien tijd over hebt zou jij met de kids naar kweekerijen kunnen gaan het is open huis[kom in kas}vandaag en 1April en het is geen geintje kijk maar

Adverteer hier