Citeren27.03.20120 likes
En je waterdichte laarsen, wolf.

Wordt het overal koud babs, of aleen in almelo?

Wordt het overal koud babs, of aleen in almelo?

Advertise here!! |
Citeren27.03.20120 likes En je waterdichte laarsen, wolf. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wordt het overal koud babs, of aleen in almelo? ![]() ![]() |
Citeren27.03.20120 likes overal freak dus ook bij jou ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.03.20120 likes trek ik mien gebreide boxer weer aan dan, Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.03.20120 likes Oke Freak,ik neem mij groene kaplarzen mee na het strand ![]() ![]() Prima Bonn maar ik denk dat jij geen regenpak nodig hebt,want het blijft droog als je klaar bent met werken dan zou het evt kunnen gaan regenen ![]() ![]() ![]() We gaan het mee maken als het weekend gaat regenen,we zullen het meemaken ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren29.03.20120 likes wolf, ach en als het wel gaat regenen dan maakt mij dat ook niet zo heel veel uit, ik ben niet van suiker ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar het is hier nu bewolkt, en volgens mij wordt het niet zo heel mooi weer vandaag, maar we blijven lachen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren29.03.20120 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.03.20120 likes vind ik frisjes vandaag en hb mijn trui maar weer aangetrokken, maar wolf veel plezier het weekend, geniet ervan ![]() ![]() |
Citeren30.03.20120 likes ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren30.03.20120 likes Waar is het zonnetje gebleven ![]() |
Citeren31.03.20120 likes Hoi Bella de zon hebben ze hier geplaats,want hier schijnt de zon regelmatig,en bij jouw durf ik geen antwoord opgeven ![]() ![]() ![]() Bonn als je misschien tijd over hebt zou jij met de kids naar kweekerijen kunnen gaan het is open huis[kom in kas}vandaag en 1April en het is geen geintje kijk maar ![]() ![]() ![]() |