Citeren27.03.20120 likes
En je waterdichte laarsen, wolf.

Wordt het overal koud babs, of aleen in almelo?

Wordt het overal koud babs, of aleen in almelo?

Advertise here!! |
Citeren27.03.20120 likes En je waterdichte laarsen, wolf. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wordt het overal koud babs, of aleen in almelo? ![]()
|
Citeren27.03.20120 likes overal freak dus ook bij jou ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren27.03.20120 likes trek ik mien gebreide boxer weer aan dan, Bonn ![]() ![]()
|
Citeren27.03.20120 likes Oke Freak,ik neem mij groene kaplarzen mee na het strand ![]() ,
Prima Bonn maar ik denk dat jij geen regenpak nodig hebt,want het blijft droog als je klaar bent met werken dan zou het evt kunnen gaan regenen ![]() ![]() ,
We gaan het mee maken als het weekend gaat regenen,we zullen het meemaken ![]() ![]() ![]()
|
Citeren29.03.20120 likes wolf, ach en als het wel gaat regenen dan maakt mij dat ook niet zo heel veel uit, ik ben niet van suiker ![]() ![]() ![]() En als jij het hele weekend regen hebt wolf, dan blij je maar lekker in je tentje zitten![]() ![]() ![]() ![]() Maar het is hier nu bewolkt, en volgens mij wordt het niet zo heel mooi weer vandaag, maar we blijven lachen ![]() ![]() fijne dag allemaal, dikke kus en knuf
|
Advertise here!! |
Citeren29.03.20120 likes Thnxx Bonn jij ook een hele fijne dag toegewenst en wij spreken elkaar wel weer,het zonnetje komt vandaag niet te veel wolken en het wordt ook kouder de nachten en op de dag![]() het schijnt dat er ook hagelbuien komen hihihihi we gaan het zien de komende dgn,zoenn en handd all![]()
|
Citeren30.03.20120 likes vind ik frisjes vandaag en hb mijn trui maar weer aangetrokken, maar wolf veel plezier het weekend, geniet ervan ![]()
|
Citeren30.03.20120 likes idd bonn jij ook he...,wordt koud en nat Zaterdag en misschien Zondag beter weer![]() ![]()
|
Citeren30.03.20120 likes Waar is het zonnetje gebleven
|
Citeren31.03.20120 likes Hoi Bella de zon hebben ze hier geplaats,want hier schijnt de zon regelmatig,en bij jouw durf ik geen antwoord opgeven ![]() ![]() ![]() Bonn als je misschien tijd over hebt zou jij met de kids naar kweekerijen kunnen gaan het is open huis[kom in kas}vandaag en 1April en het is geen geintje kijk maar ![]() ![]()
|