Citeren12.07.20060 likes
heuh 3x wat waar ??????????????
2 namen en een roosje das toch 3 ofzo
aha ik snap het dodo
xx roos
2 namen en een roosje das toch 3 ofzo

aha ik snap het dodo
xx roos
Advertise here!! |
Citeren12.07.20060 likes heuh 3x wat waar ??????????????
2 namen en een roosje das toch 3 ofzo ![]() aha ik snap het dodo xx roos |
Citeren12.07.20060 likes Hallo
Ik heb een zon op mijn li-schouder met de naam en de geboortedatum van mijn dochter eromheen. op mijn re-binnen enkel heb ik een keltisch teken, op mijn re-bil heb ik een cartoon van een stekende wesp ( dat was er een van in mijn wilde tijd ![]() Een neusbel, heb een tepelpiercing en een navalpiercing gehad, die zijn er uitgegaan na de geboorte van mijn dochtertje, want borstvoeding geven met een ringetje is niet zo fijn en van mijn mooie strakke buik was niks meer over , dus die er ook uit ![]() Grtz kip31 |
Citeren12.07.20060 likes ennuhhhhh wat he je in re-bi-arm en je li-re-been??? ![]() |
Citeren12.07.20060 likes ik ben blij dat ik geen punker ben, die hebben meestal een kilo lood in hun porem zitten, lijkt me lastig bij het vliegtuigpoortje ![]() |
Citeren12.07.20060 likes whahah vindt jou wel iemand om punker te zijn tim ![]() xx roos |
Advertise here!! |
Citeren12.07.20060 likes nou vroegahr ... toen ik 18 was speelde ik in een bandje en speelde toen garagerock / punk .. in de stijl van The Ramones.
Onze band heette toen The Hormones ... hebben ooit eens op Radio 3 mogen spelen in het voorprogramma van de toen nog niet zo bekende Purmerendse band Ten Sharp. Leuk he. ![]() |
Citeren13.07.20060 likes nou zeker wel dat zijn toch leuke herineringen
xx roos |
Citeren13.07.20060 likes ![]() ![]() |
Citeren13.07.20060 likes ow ik heb wel neusbel gehad,maar die heb ik eruit gehaald.
heb genoeg gaten in mijn oren ![]() xx roos |
Citeren13.07.20060 likes Haahahahahah roos, neusbel.....
Uhhh Tim... wat is een porum ![]() ennuh Suus....wat in vredesnaam is een tribaal (weet wel wat een timbaal is.......) ![]() Ik heb alleen maar een klein piercje in mn navel ![]() ![]() |