|
|
|
zo weer ff wat nieuws, ik heb zelf een tattoo , het is en roosje en staat op mijn rechter schouder, ik heb er de namen van mijn kids bij laten zetten.
nu ben ik benieuwd wat voor tattoo jullie hebben.
xx roos |
NathaliieJ Undefined 73 berichten ik heb ook een tattoo..
op me enkel staat ie en is een teken van mijn chinees hOroscoop (konijn)
Ik wil dr nOg 1.. een sOort van vlindertje..teken van vrijheid maar k weet niet waar ik die moest neerzetten  Help meeeee  Kuss nath |
wat dacht je van op je onderrug of schouder
owh en wat vinden jullie van een navelpiercing. doelloos, lelijk of juist leuk ?
xxxnia |
ehm ik vindt navelpiercing wel tof maar moet je wel straks figuur hebben.
xx roos |
Timberland Undefined 2690 berichten ik zit serieus te denken aan een piercing ... eentje van slaap naar slaap met 2 grote knoppen aan de zijkant ...
|
|
dodo1976 Undefined 183 berichten ahahahahah timmie !! gekkie !
ik heb de voorletter van mijn man op mijn rechter arm. mooie letter !
kussssssss van dodo1976 |
espasa Undefined 1894 berichten ik heb alleen een navelpiercing met een klein diamantje |
Anonymous Undefined 65739 berichten goh heb geen tato, vind op de enkel wel erg mooi daar een roosje of zo te hebben, amar ik kende zal ik er dan wel spijt van krijgen... ik houd op maar op plakplaatjes  !
en navelpiercing heb ik owk al nie...
alleen 3 gaatjes in beiden oren, maar daar komen er nog wel meer bij!
kuss kirsten! |
Anonymous Undefined 65739 berichten Ik heb geen tatoo ik ben als de dood voor naalden
Maar als ik mocht kiezen zou ik zoiets als Anouk willen op mijn boven arm
x Safster |
dodo1976 Undefined 183 berichten hey saff !
ik heb ook een hekel aan naalden ! toch heb ik een tatoo (een kleine, maar toch) ; ik zat daar alleen maar te denken : 'ik ben niet bij de dokter, en dit zal ik mijn hele leven houden' ! en ik vind het nog steeds leuk !
kussssssssss van dodo1976 |
|