Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

heb je een tattoo? en wat voor 1 ?

Advertise here!!

Citeren11.07.20060 likes
[b][/b]Heb ook een tatoo, en ik ben ook nogal bang aangelegd voor naalden,,maar dit is anders.. heb een trible aan de ene kant op mijn enkel en aan de andere kant ( van diezelfde enkel) de namen van mijn kids.. heb hem nu 2 jaar en geniet er nog elke dag van...
Citeren11.07.20060 likes
[b][/b]Heb ook een tatoo, en ik ben ook nogal bang aangelegd voor naalden,,maar dit is anders.. heb een trible aan de ene kant op mijn enkel en aan de andere kant ( van diezelfde enkel) de namen van mijn kids.. heb hem nu 2 jaar en geniet er nog elke dag van...
Citeren11.07.20060 likes
Nou, espasa, dat moet je aan vrouwtje46 vragen, daar kan ik zelf niet over oordelen hahahahahaha

Nakky
Citeren11.07.20060 likes
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie,sierlijke tribal,waar yinyang in verwerkt is !!!
xxx Suus
Citeren11.07.20060 likes
hoezo.... jaco? Heb je dat ding alleen maar geplaatst voor andere dan? Ik neem aan dat je er zelf ook plezier van hebt.....

Advertise here!!

Citeren11.07.20060 likes
vindt het heel wat dodo dat jij de eerste letter van de naam van jou man heb laten zetten.
ik heb de namen van mijn kids op mijn schouder laten zetten, de persoon die bij mij de tattoo's heeft gezet die zij zet nooit de naam van je partner op je lichaam je kinderen heb je voor altijd en je partner , ja dat weet niemand gelukkig.

xx roos
Citeren12.07.20060 likes
ja die heb ik 4x
Citeren12.07.20060 likes
eeehm ikke 3 dan eigenlijk

xx roos
Citeren12.07.20060 likes
3 x wat waar
Citeren12.07.20060 likes
hey roosje,

ik snap wat je bedoelt (een partner heb je mss niet voor je hele leven) ; maar ik ken mijn man nu 15 jaar (een hele tijd al) ; en mijn tatoo is niet zo groot, dus ik ooit zou scheiden, kan ik altijd een andere op dezelfde plaats laten zetten ! ;)

kussssssss van dodo1976

Adverteer hier