Citeren13.07.20060 likes
yeps esp, ken je dat zo'n ring waar de stieren meelopen ? nou zo 1 had ik er ook, was beetje erug groot, het was meer ring als gezicht
xx roos
xx roos
Advertise here!! |
Citeren13.07.20060 likes yeps esp, ken je dat zo'n ring waar de stieren meelopen ? nou zo 1 had ik er ook, was beetje erug groot, het was meer ring als gezicht
xx roos |
Citeren13.07.20060 likes Gòh Espasa,dat jij niet weet wat een tribal is???
Effe opzoeken? gr.Suus |
Citeren13.07.20060 likes een porum dat is amsterdams voor gezicht ... ![]() xxx+xxx+X |
Citeren13.07.20060 likes als het goed is krijg ik nog steeds een tattoo van dodo ![]() en ik heb zelf al 3 piercings, 1 in me navel , 1 in me neus en een tongpiercing xx miff |
Citeren13.07.20060 likes Thnx suussssss ![]() |
Advertise here!! |
Citeren13.07.20060 likes ohw.... helft van mn zin viel weg ![]() Schreef dus.... Thnx voor je uitleg suusssssss ![]() ![]() |
Citeren13.07.20060 likes ik heb een olifant op mijn arm gehad.
ik heb hem er vorig jaar aflaten halen |
Citeren13.07.20060 likes Nou, Espasa die tongpiercing heb ik vorig jaar, samen met Wonderfull, laten zetten hier in Uden. Als een soort van weddenschap was dat, die we aan de mensen hier op de site beloofd hadden, en toen konden we er niet meer onderuit hahahaha
Maar ik heb 'm nog steeds, en ik merk er niets meer van, had 'm pas wel uitgedaan, en dat is errug vreemd dan hahaha jaco |
Citeren13.07.20060 likes Lijkt me super eng Jaco....
Ik heb 1 keer gekust met iem. die een tongpierc had... dat wist ik dus niet en tijdens t kussen dat ik dat zn stiftand eruit viel.... bleek t dus zn pierc te zijn hahahahahahhaha ![]() |
Citeren13.07.20060 likes hoi mensen,
heb een tatoo op mijn schouderblad, een huilende wolf met daaromheen strijping, daarboven de naam van mijn ex!!!! en eronder de naam van mijn dochter, de naam van mijn ex gaat nog weg!! hihihihi, 2 aug krijg ik er weer 1 bij, dat wordt een heftige!!! Gr, de baron |