Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

heb je een tattoo? en wat voor 1 ?

Advertise here!!

Citeren11.07.20060 likes
Ik heb een tattoo met dolfijnen in een cirkel tezamen met yinyang.
Piercing heb ik ook, maar die zit gewoon bovenin mijn oor.
Wel wil ik nog een tattoo op mijn enkel en daarvoor heb ik een dolfijn die uit het water komt in gedachten.
Citeren11.07.20060 likes
wil ook nog een tattoo erbij , dezelfde als luca een dubbele ster.

xx roos
Citeren11.07.20060 likes
Ik heb een tatoo op mijn rechterbovenarm, in de vorm van een tribal/Jugenstil. Heb hem enkele weken geleden laten bijwerken aangezien er wat lichtere plekken inzaten.
En heb 2 piercings: Tong en wenkbrauw ik ben er zelf heel erg blij mee, vooral de tattoo. Ben zelf ook als de dood voor naalden, maar een tattoo is iets wat je zelf wilt, en dan neem je de "pijn" voor lief

Jacootje
Citeren11.07.20060 likes
ik heb twee tatoos op mijn enkel heb ik een vlinder en op mijn schouderblad heb ik stampertje (mijn huisvriend) en ik heb sinds kort een neusppercing xxxx peetje
Citeren11.07.20060 likes
Hoe zoent dat Jaco.... met een tongpierc????

Advertise here!!

Citeren11.07.20060 likes
ben superblij met mijn peercing vind hem supergaaf maar echt was eenmalig het laten zetten dan xxx peetje
Citeren11.07.20060 likes
;) espasa
Citeren11.07.20060 likes
Hahahaha ik zou t ook niet zo gauw meer voor de 2e x doen terwijl ik m supermooi vind en heel subtiel
Citeren11.07.20060 likes
dacht dat de mijne al bekend waren, rechterbovenarm is "the mummy"van iron maiden

linker arm is country en staat op een paard in een hoefijzer met zadel en pistolen en een dromenvanger met berepoot en een indianevrouw
Citeren11.07.20060 likes
yeps dodo ik heb ze gezien zijn echt gaaf

xx roos

Adverteer hier