|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten wowwwwwwwwwwwwwww wat veeeeeeeeeeeel post,wordt nog erger maar het is een leuke en gezellige week geweest om te lopen,zal volgende week nog gezelliger worden denk ik.Er wacht een kerstpakket op me,en vrijdag een kerstontbijt met zijn allen,en ik heb er zin in.
Het was vandaag smerig koud vond ik maar ik het overleefd en me lekker warm gekleed.Stef ik wil je heel veel succes wensen voor volgende week,dikke kuss en knuffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ha ik heb me kers paket al
mooie doos hoor .
en ja het is druk nu
wel super leuke weeken hoor
toppie meid zet ehm op doe ik ook
kussie van stef |
Anonymous Undefined 65739 berichten wens jullie veel succes met de post rondbrengen
kussssssssssss en knufffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten de beste lopers krijgen hun kerstpakket het eerst toch geen stijl dat bonneke pas rond 16.30 bij mij de post bezorgd maar wens jullie fijne week toe kussssssssss knufffffffffffff handdddddddddd |
Anonymous Undefined 65739 berichten whaaaaaaaa visser nou dat ben ik niet hoor,zo laat ben ik nog nooit geweest en dat zal ook niet gebeuren,ik heb de pas er behoorlijk in en de mensen proberen uiterlijk 15.00 de post te brengen,dus visser je moet toch echt bij iemand anders zijn hahahahaha.
Stef ik ben wel heel erg benieuwd wat voor een kerstpakket het is,vind ik altijd leuk om te krijgen.Hebben jullie ook een kerstontbijt????? Nou ik wens je bij deze ook heel veel succes en het zijn zeker superleuke tijden om te lopen,mensen zijn erg vriendelijk en komende week valt het weer reuzen mee,het blijft volgens de berichten droog,dikke kusssss en knufffffffffff |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten behalve in noorden van het land sneeuwbuien ijzel en - 8 graden met snijdende oostenwind en de chocolademelk staat klaar op elke hoek van de straat hahahahahhahha |
Anonymous Undefined 65739 berichten hmmmm choclademelk is lekker maar heb liever soep..............staat de soepbus er ook toevallig??????????? hahahahahaha
Ennuh visser je krijgt me toch niet klein hoor met die opmerkingen over ijzel en sneeuwbuien,en die snijdende oostenwind al helemaal niet hahahaha die heb ik zaterdag ook al gehad,maar heb me extra dik aangekleed en een hoofdband ove rmijn kop heen getrokken dus had ook geen last van koude oren,dikke kuss en knufff |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
|