Citeren18.11.20080 likes
telt niet alleen voor kerstpost zegels kusssssssss knufffffffff Visser
Advertise here!! |
Citeren18.11.20080 likes telt niet alleen voor kerstpost zegels kusssssssss knufffffffff Visser |
Citeren20.11.20080 likes ik heb die zegels maar niet besteld visser,je krijgt er 2 wat samen voldoende is ,maar zie dat niet zo zitten als ik eerlijk ben 2 postzegels op die enveloppen,heb jij ze al? Dikke kusss |
Citeren20.11.20080 likes ik heb ze al bonn en ze zitten op de enveloppe ook kussssssss knuffffffffffffffffff |
Citeren21.11.20080 likes okey visser,maar zijn het nu per kaart 2 zegels dan of is het toch gewoon 1 zegel??? |
Citeren21.11.20080 likes klopt 2 zegels maar ik zit over de honderd kaarten die ik verstuur en dan nog eens 10% korting krijgen en verzenden is gratis heb ik het er wel voor over |
Advertise here!! |
Citeren21.11.20080 likes dat kan ik me ook wel voorstellen maar je bent wel dubbel zo lang aan het postzegels plakken hahahah dus ik doe het niet,maar nogmaals thanks voor de tip,en we hebben trouwens vakantie geboekt ,bij landal green park met de kerst,dikke kussss |
Citeren21.11.20080 likes en welke is het geworden bon kussssssssss knuffffffffffffff |
Citeren21.11.20080 likes in Drente ,en we hebben een super de luxe huis,vrijstaand zoals we al gewend zijn en heel groot,met 2 badkamers,vaatwasser,wasmachine,wasdroger etc etc en we hebben er heel veel zin in,fijn weekend en dikke kussss |
Citeren21.11.20080 likes en stuk goedkoper zal het wel zijn als dat je center parts had genomen kusssssssss |
Citeren21.11.20080 likes het scheelt inderdaad meer dan de helft,maar een aantal dingen zijn er niet volgens mij,een subtropisch zwembad,en een supermarkt.Ik ben laatst bij mijn zus geweest die toen op landal green park zat en daar was wel een zwembad en een grote supermarkt,maar hier volgens mij niet,maar goed we hebben een auto bij ons en zoeken wel een leuk dorpje of stad op waar we gaan shoppen |