Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ha stef is post bode

Advertise here!!

Citeren01.12.20080 likes
stef,heel veel succes morgen met werken,ik heb er weer heel veel zin in,jij ook???
Dikke kusss en knuffffffffffff
Citeren01.12.20080 likes
en de kerstpost komt er ook aan mijn kaarten gaan zaterdag in de gleuf
Citeren02.12.20080 likes
dus je doet ze vrijdag op de bus visser?????? Mag je hopen dat er geen storingen zijn op het sorteercentrum hahahaha,dikke kusssssssss en knuffffffffffff
Citeren02.12.20080 likes
begint de storing nu al bij je bonn ik zet duidelijk dat mijn kaarten zaterdag op de bus gaan als die geestelijke bisschop is afgereisd knufffffffff en kusssssssssssss
Citeren03.12.20080 likes
whaaaaaaaaaaaaa gekke visser,nee niet de storing bij mij,ik ben wel drukte gewend hoor hahahahah,maar vorig week was er een storing op het sorteercentrum waardoor we eigenlijk pas na 13.30 konden beginnen met werken,maar ik had mijn post al opgehaald dus ik was al klaar toen mijn college nog moesten beginnen.
Dikke kussssssssssss en knufffffffffff

Advertise here!!

Citeren07.12.20080 likes
hey stef,

De drukte komt eraan en wil je daarom heel veel succes wensen,het wil komende week weer winterweer worden dus kleed maar goed warm aan en heel veel succes,dikke kussss en knuffffffff
Citeren08.12.20080 likes
wens elke postbesteller heel veel succes met bezorgen en zet hem op laat zien dat jullie het aankunnen
Citeren08.12.20080 likes
ha stef doet dat bon lief van je hoor.
en ja stef heb het ook drukk hihi
en dankje visser heb het vas nodig
ook hoop ik dat jij een super week heb bon en veilig he
groetjes stef boy
Citeren08.12.20080 likes
ha leuk bon ben je dus dicht bij mij op vakantie met de kerst
kus stef
Citeren08.12.20080 likes
leuk stef, wist niet dat je in Drenthe woonde,maar ik zal een super week hebben hoor,vind het werk geweldig leuk en fijn om te doen,gewoon lekker buiten zijn en in beweging.Ben al 3 kilo afgevallen whaaaaaaaaaaaaaaaaa hoop niet dat het nog meer wordt,want dat wil ik niet.Stef ik hoop dat het jou net zo goed blijft bevallen als mij,succes en dikke kuss en knuffffffffffffff

Adverteer hier