Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ha stef is post bode

Advertise here!!

Citeren15.12.20080 likes
whaaaaaaaaaaaaa gekke visser,.............omdat je al een paar jaartjes meegaat is nog niet gezegt dat je ook slim bent en alles begrijpt hahahahahahha
Citeren15.12.20080 likes
zorg jij nu maar dat ik mijn aow elke maand krijg bonn zo slim ben ik dan wel hahahahaahh en dat ik geregeld een uitje kan maken was gisteren in dordrecht met zijn vieren wil je een kerstkarkt hier in nederland zien ga dan daar eens kijken ga er volgend jaar zeker weer heen maar wens je fijne week kusssssss en knufffffffffff van die gekke Visser
Citeren15.12.20080 likes
hahahahahah ik ben altijd op tijd,dat zou je nu toch onderhand weleens moeten weten.Ik hou me aan afspraken,zelfs tnt had die conclusie al zeer snel getrokken.Krijg per ingang van january al loonsverhoging omdat ik me werk zeer goed doe.
Maar leuk van je uitje,en fijn dat je ervan genoten hebt.
DIkke kusssss en knuffffffffff gekke visser
Ik ga zo naar depot en mijn tassen met post ophalen,mag deze week 6 dagen werken,wordt een pittige week maar wel heel leuk en ik ben blij dat ik me afleiding heb op dit moment
Citeren15.12.20080 likes
hou die er maar fijn in bonneke heb je nodig de afleiding en fijne week kusssssssssss knuffffffffffffffff Visser
Citeren15.12.20080 likes
Dat doe ik ook lieve visser,dankjewel,dikke kusss en knuffff

Advertise here!!

Citeren15.12.20080 likes
heb veel respect gekregen voor postbodes nu ik doe folders rondbrengen en ja die handschoenen heb ik ook Bonneke maar ik stop in januari met folders rondbrengen want word slecht betaald en ben een hele dag kwijt daarvoor maar mijn respect hebben jullie kussssssssss en knufffffffffffffffff
Citeren15.12.20080 likes
Lieve ajax,

Dat is jammer,maar ik kan het me wel voorstellen, kijk ik vind het heel erg leuk en ontspannend om het te doen,gewoon lekker een paar uurtjes per dag buiten fietsend en lopend.
Ik krijg er energie door,maar op moment dat je er geen plezier meer in hebt houdt het gewoon op inderdaad.
Je moet altijd wel door weer en wind,maar ik loop op zich maar 2 uurtjes per dag.alleen nu met de enorme kerstdrukte ben ik langer bezig maar dat zijn maar 3 weken per jaar.Dikke kusss en knuffff
Citeren15.12.20080 likes
ik loop 5 uurtjes 1 x in de week met zijn tweeen dus alleen wordt het er meer nee die voordat geld en soms 2x per week kusssssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren15.12.20080 likes
heb alle respect voor jullie met bezorgen door elke weertype lopen wat dat betreft heb ik het getroffen met mijn hobby in de sporthal en betaalt ook nog op zijn minst heb ik er 50 euro in de week voor maar kan nog wat oplopen maar ik wens jou zeker een fijne week in drente Bonneke hoor wel hoe je het daar gehad hebt en wat jij doormaakt ik ken het dus dikke kusssssssssssssss en Ajax ook een dikke KUSSSSSSSSSSSSS
Citeren15.12.20080 likes
lieve visser,

Het is mijn eigen keuze en gelukkig heb ik mijn hobby ook in de sporthal liggen,maar dat is allemaal.................alle uurtjes vrijwiliggerswerk maar de waardering is zeer groot en dat wil ik absoluut niet missen.Ik heb altijd heel veel vrijwilligerswerk gedaan maar vindt het nu ook helemaal te gek dat ik met post bezorgen ook wat verdien,want ik vind het echt heel leuk om te doen en het is lekker zakcentje.
Ik heb van mijn eerste salaris een nieuwe mobiel gekocht,dus gewoon mezelf even lekker verwend,en de vakantie heb ik er bijna van kunnen betalen.In April word ik 40 en zit erover na te denken om dan een leuk feestje te geven van mijn eigen salaris voor familie en de club van de gym.Maar dat weet ik nog niet zeker,maar dat zijn dingen die nu wat makkelijker kunnen.
Ik wens jou,ajax en alle anderen nog een fijne avond en welterusten voor zometeen,dikke kussssssssssssss en knufffffffffffffff

Adverteer hier