Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ha stef is post bode

Advertise here!!

Citeren16.12.20080 likes
dank u wel postbestellers had gisteren 16 kaarten tegelijk binnen mijn deur komt al aardig vol te hangen en waren gisteren eens niet aan de late kant gr Visser
Citeren16.12.20080 likes
hahahahahah visser,we konden hier pas een uur later beginnen dus ik was voor mijn doen laat thuis,15.45 en het wordt nog erger. Zaterdag wordt een top dag................dikke kusss en knufffffffffffffffffff
Citeren16.12.20080 likes
zijn toch ook weer leuke weken voor de postbode's al die blijde gezichten te zien van de kerstpost knufffffff handddddd kussssssssss
Citeren16.12.20080 likes
absoluut visser,dat is zeker zo,mensen maken we toch wel blij,weinig rekeningen,bekeuringen en veel kerstkaarten,dikke kuss en knufffffffffffffff
Citeren17.12.20080 likes
Wow wat druk druk en nog eens druk,het duurt ook steeds langer voordat ik klaar ben met mijn werk.Het is erg veel en even afzien.
Ik heb de helft er op zitten voor deze week,en mag nog 3 dagen werken en ik ben behoorlijk moe al en krijg last van mijn lijf.Maar ik zet door en ik vind het nog steeds erg leuk.
Stef heb jij veel postzakken????? En kan je het nog bijbenen?? Ik wens je in ieder geval heel veel succes nog deze week en volgende week,dikke kusssssssss en knuffffffff

Advertise here!!

Citeren18.12.20080 likes
maar jou vooruitzicht is niet slecht bonneke week weg met hele gezin geniet er van kusssssssss knuffffffffffffff Visser
Citeren18.12.20080 likes
lieve visser,

Inderdaad en kijk er enorm naar uit en ben er ook wel aan toe,gezien de situatie waar we inzitten.Maar heb het wel met mijn colllega`s te doen hoor,maandag,dinsdag en woensdag worden knetterdruk en komende zaterdag ook nog.Dan werk ik nog en dan yessssssssssssss vakantie.Dikke kusss en knufffffffffff en hele fijne dagen als ik je niet weer spreek.
Citeren26.12.20080 likes
ha weer even een berichtje
jaja de kerst drukte is er eimdeliijk weer door heen .
stef heb geen kert ontbijt ehad bonneke maar wel een feetje bij een wok restaurand
en stef heb thuis lekker ge gourmet lekker hoor
nu maar op naar oude jaars avond
groetjes stefboy
Citeren28.12.20080 likes
leuk stef en niet te vergeten op naar nieuwjaarsdag hahahahahahah,dikke kussssssssssssss en knuffffffffffff
Citeren28.12.20080 likes
en pas op jullie vingers die heb je nog hard nodig met bezorgen van de post maar wens jullie een voorspoedig 2009 toe

Adverteer hier