Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ha stef is post bode

Advertise here!!

Citeren12.11.20080 likes
ik wil stef vandaag heel veel succes wensen met het rondbrengen van de post,heb jij het ook zo druk en heb je veel tassen???? Dikke kusss en knuffff
Citeren12.11.20080 likes
iets wat een postbode niet mag hebben is nieuwsgierig zijn
Citeren12.11.20080 likes
ow en waar staat dat dan wel niet visser????? Het is geen nieuwsgierigheid maar belangstelling,maar zeg wel niets meer
Citeren12.11.20080 likes
jij bent niet nieuwsgierig bon maar wilt alles graag weten maar van mij mag je hoor troel die je bent kussssssssss knufffffffffffff
Citeren13.11.20080 likes
Voor onderweg.. en eerlijk delen

Advertise here!!

Citeren13.11.20080 likes
lekker babs en heel erg lief van je,dankjewel,dikke kuss en knuffffffffff
Citeren15.11.20080 likes
nou babs,wil niet veel zeggen maar volgens mij kan ik nu inmiddels die andere helft wel opeten anders moet die weggegooit worden,en dat is toch zonde vind je niet???
Kuss en knuffff
Citeren18.11.20080 likes
stef was het bij jou vandaag ook zo koud en nat om te werken,,,,,,brrrr vond het even wennen maar ik heb lekker gewerkt en even mijn gedachten op iets anders zetten,dikke kuss en knufff
Citeren18.11.20080 likes
voor degene die nog postzegels moeten kopen je kan nog goedkoper uit zijn dan met 34 eurocent van kerstpost ik ben daar week geleden achter gekomen scheelt je nog eens 10% heb het ook gedaan en heb ze in huis ga naar postzegelsmetkorting.nl en je zal zien wat het scheelt gr Visser
Citeren18.11.20080 likes
okey visser thanks voor de tip,dikke kuss en knufff

Adverteer hier