Citeren09.11.20080 likes
maakt het voor ons moeilijker weet niet welke gleuf je moet hebben

Advertise here!! |
Citeren09.11.20080 likes maakt het voor ons moeilijker weet niet welke gleuf je moet hebben ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.11.20080 likes heb gehoord dat er ook groene plastic buitengleuven zijn met een klep erop ![]() |
Citeren09.11.20080 likes je hebt ook rode die geleegd worden en met oudejaar worden afgesloten dat er niets in de gleuf gedaan word ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.11.20080 likes heb zelfs een amerikaanse gleuf gezien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren09.11.20080 likes ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren09.11.20080 likes je hebt ik elk land gleufen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.11.20080 likes Babs maar die gleuven zijn het prettigste hoor,je kan een smalle gleuf pakken of omhoog lichten en dan heb je een super grote gleuf,lekker makkelijk als je veel folders hebt en dikke postpakketten.............................. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.11.20080 likes ![]() |
Citeren10.11.20080 likes De zak van Sinter-Bon !!!!
ik ben ook postbode geweest.Ik zat bij een postbezorgdienst voor bedrijven. Ik heb es een brief bezorgt ik perste mijn hand door de gleuf en toen werd ie vast gehouden door een kerel...wat duren 5 minuten dan lang...bij een andere gleuf werd de post altijd verscheurt door een hondje hahahhahaha |
Citeren10.11.20080 likes whaaaaaaaa ami dat had ik dus ook,lees maar hierboven hahahahahaha nu kan ik er enorm om lachen maar op dat moment niet inderdaad,dikke kuss en knufffffffffffff |