Citeren07.01.20090 likes
weet ik veel ik ga mijn leven niet wagen voor folders
kusssssssssss en knufffffffffffffff
kusssssssssss en knufffffffffffffff
Advertise here!! |
Citeren07.01.20090 likes weet ik veel ik ga mijn leven niet wagen voor folders
kusssssssssss en knufffffffffffffff |
Citeren07.01.20090 likes Visser bij de post is het zo dat als er op mijn lijst folders staan dan moet ik die gewoon die dag bezorgen, weer of geen weer, het moet voor 17.00 binnen zijn inclusief de post. Het wordt ook gecontroleerd soms en inderdaad de mensen zelf gaan klagen en dan wordt je op het matje geroepen. Maar ik bezorg altijd keurig. Laatst heb ik ook telefoon gehad van bezorgings centrum of ik bepaalde folders had ontvangen, dus er worden overal steekproeven gehouden volgens mij. Dikke kusss en knufffffffffffff |
Citeren09.01.20090 likes stefffffffffffffffff kan je het nog een beetje volhouden met deze extreme kou en gladheid??? Ik hoop dat je het nog steeds zo leuk vindt als mij, fijn weekend en dikke kusssssss en knuffffffff |
Citeren10.01.20090 likes ![]() ![]() ![]() sterkte in de kou... en met de gladheid ![]() |
Citeren10.01.20090 likes nog ff en het word weer normaal voorspelling is dat maandag de vorstperiode over is kunnen de schaatsen weer ff het vet in fijn weekend postlopers gr Visser |
Advertise here!! |
Citeren10.01.20090 likes thanks lieve visser, maar ik kleed me goed, maar ik heb het nu wel in mijn botten moet ik zeggen dus vanavond heerlijk lang warm in bad geweest, dikke kusssssss en knuffffffffffffffffff |
Citeren15.01.20090 likes Stef ik wens je een fijne werkdag toe, gelukkig is de gladheid weg dus kunnen we weer iets harder lopen, dikke kuss en knufffffff |
Citeren23.02.20090 likes ha nu word het weer wat beter van de week het weer
kan niet wachten tot de zon komt lol groetjes stef |
Citeren23.02.20090 likes Stef bevalt het je ook nog steeds zo goed?? Inmiddels heb je denk ik ook een contract gekregen of niet? Ik heb er in ieder geval onwijs veel lol in, dikke kusssssssss en knufffffffffffffff en succes deze week met het lopen ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren01.03.20090 likes goeiemiddag lieve postbodes hahahahahaha, er zijn er nu al een paar hier op kletsen, en ik hoop dat styler ook binnen tnt komt te werken, hoe is het gegaan met je sollicitatie`s styler??? Nou fijne dag nog verder.................. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |