Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ha stef is post bode

Advertise here!!

Citeren28.12.20080 likes
lieve visser,ik wens jou ook een heel goed,gezond en gelukkig jaar 2009 toe,dikke kussssssss en knuffffffffffffffff
Citeren29.12.20080 likes
jep visser zal ik doen

nee bon ik ver geet niks dikke knuffel stef
Citeren29.12.20080 likes
goed zo stef.....................hebben jullie morgen ook een oudejaarsborrel????????? En op 5 January een nieuwjaarsborrel??? Wij dus wel,dus 2 feestjes in het vooruitzicht,dikke kussssssssssss en knufffffffffffffffffff
Citeren06.01.20090 likes
Zo de feestjes zijn allemaal achter de rug en nu moet er weer gewerkt worden........................... en dat in deze extreme kou maar ik moet zeggen dat ik me vanochtend goed heb aangekleed en had de pas er behoorlijk in daar waar het kon en heb het niet koud gehad. Ik kreeg het alleen koud toen ik thuis in de warmte kwam. Maar stef gaat het bij jou ook nog steeds goed????????? Succes in ieder geval, morgen schijnt het nog kouder dan vandaag te worden maar we gaan ervoor he?????? Dikke kusss en knufffffffffffffffff
Citeren06.01.20090 likes
in zuiden wel kouder maar noorden heeft bewolkt morgen en dooit het dus kan wel hebben dan word weer zingen tijdends jullie werk hou je haaks en wees vriendelijk tegen de mensen

Advertise here!!

Citeren07.01.20090 likes
Visser ik zing altijd tijdens mijn werk en vriendelijk ben ik altijd tegen de mensen............ dus dat zit wel goed. En ik klaag ook niet hoor, vond het alleen gewoon koud en glad weer gisteren. Dikke kussssss en knuffffffffffffffffff
Citeren07.01.20090 likes
is ook koud en hier helemaal petje af voor de postbodes want ik moet eigenlijk folders brengen maar sorry niet in dit weer ander ben ik een ijsklontje

kussssssssssssss en knufffffffffffffff
Citeren07.01.20090 likes
krijgen ze nu volgende week dubbele folders in de bus kusssssssss knuffffffffffffffffffffff
Citeren07.01.20090 likes
folders die dan niet meer tellen hahahahahahaha

kusssssssssss en knuffffffffffffffffffffff
Citeren07.01.20090 likes
gaat er niet geklaagd worden dan hier zijn gisteren folders bezorgd kussssssssssss knufffffffffffffffffffffffffff

Adverteer hier