Citeren13.05.20090 likes
volgens mij reageert hij niet echt meer bonneke
Advertise here!! |
Citeren13.05.20090 likes volgens mij reageert hij niet echt meer bonneke |
Citeren13.05.20090 likes Stef heeft denk ik een bonus gekrijgen (hij werkt zo goed...) en is op vakantie ....... geen inetrnet waar hij is..Haha.. |
Citeren13.05.20090 likes goh bunny.................je meent het, dat had ik zelf nog niet geconcludeerd............... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vafa, dat zou kunnen, maar hij is later dan mij begonnen als postbode en dan wil ik weten hoe hij dat gedaan heeft............. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren21.05.20090 likes wel hoor bumper maar ik ben druk met werk en doe me werk goed ja en heb het nar me zin hoor he bonneke alles geod meis ik spreek je snel kussie en je mag ook mailen hoor
groet en kus stefboy de post bode |
Citeren21.05.20090 likes lieve stef,
fijn om te lezen dat het je zo goed bevalt, het bevalt mij ook uitstekend, en ik doe het alweer bijna 8 maanden en ik ben helemaal happy.......................geniet ervan dikke kuss en knuffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren19.10.20090 likes lieve stef,
Werk je nog steeds ook als postbode?? De drukte komt er weer aan, ik heb er nog steeds heel erg veel plezier in, ik werk inmiddels alweer een jaar bij de post. Ik heb er nu zelfs 1 wijk bij op de dinsdag en de donderdag. Ik hoop dat het jou ook nog steeds zo goed bevalt, dikke kuss en knuff en een fijne avond |
Citeren11.11.20090 likes stef, hoe vind je het als postbode, nog steeds heel leuk??? Het is nu herfst en dus af en toe is het afzien met die regen en wind, maar ik geniet er nog iedere dag enorm veel van, nou ik hoop weer een keer iets te lezen van je,..................fijne dag, dikke kuss en knufff |
Citeren11.11.20090 likes ha die bon ik wer helaas niet meer bij de post
groetjes stefboy |
Citeren11.11.20090 likes ow stef, wat is er gebeurd dan als ik vragen, je vond het harstikke leuk om te doen. Ging het lichamelijk of geestelijk niet meer om nog langer bij de post te werken??? Sorry wist ik niet, dikke kuss en knuffffff |
Citeren12.11.20090 likes geeft niet kom je ook niet weten bon.
ik had een conlict met mijn baas vandaar dat ik niet meer werkzaam ben bij de post groetjes stefboy |