Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

ha stef is post bode

Advertise here!!

Citeren01.03.20090 likes
he he weer een berichtje van stef de postbode.

jeb bonneke ik heb het super naar me zin jij ook nog steets

jeb ik heb een contracht .

haha zo nu eindelijk bijna weer lente kan niet wachten op het mooie weer lekker weer in je t-schirt loopen en kan die warme jas weer uit hihihihhih

zo dat is weer even een up date van stef

groetjes stef de postbode
Citeren01.03.20090 likes
leuk hoor stef dat je ook nog steeds zo geniet van het postbode zijn en gefeliciteerd met je contract ook, je schreef het zelf wel, ik geniet ook enorm en heb nu een jaarcontract gekregen. Geniet ervan stef en een fijne werkweek gewenst, dikke kussssss en knufff bonnn de postboderin
Citeren12.03.20090 likes
stefffff druk bij jullie met folders en met de post?? Hier wel, ik heb gemiddeld toch wel 3 tassen iedere dag, regelmatig 4 tassen, maar het is zo leuk, gewoon lekker buiten zijn, vandaag was ik kletsnat geregend, maar wel weer een supervoldaan gevoel toen ik thuiskwam. Ik hoop dat je er ook nog zo van geniet, dikke kuss en knuffffffffff
Citeren16.03.20090 likes
stef, het wordt deze week mooi weer, droog en het zonnetje zal gaan schijnen, dus ik wens je een hele fijne werkweek toe, geniet ervan, dikke kuss en knuff
Citeren16.03.20090 likes
dankje bon zekker nog steets lol bij de post hoor

lekker me t-shirt aan hihihhh

jij ook een fijne week

ik heb het deze week wel druk ja maar ja je bend postbode of je bend het niet he groetjes stef

Advertise here!!

Citeren17.03.20090 likes
inderdaad stef, een hele goeiemorgen trouwens bij deze, maar we gaan ervoor, en ik heb ook nog steeds heel erg veel plezier in mijn werk, dikke kuss en knufff
Citeren11.04.20090 likes
eyyyyyyy stef,

wat een weertje he van de week om de post te doen, heerlijk in blousje op de fiets en flink wat water mee. Ik geniet er enorm van en doe het alweer een half jaar. Wat gaat de tijd toch snel. Volgende week hebben we een etentje met de collega`s en onze bazen. Heb er heel veel zin in. Ik hoop dat het jou ook nog steeds zo goed bevalt. Dinsdag waarschijnlijk een extra dagje vrij omdat er weinig tot geen post zal zijn, en hebben ze het liefst dat je dan vrij neemt. Weinig post ivm de pasen. Dikke kussss en knuffffff
Citeren26.04.20090 likes
ey stef,

deze week waarschijnlijk weer afzien, er is weer regen voorspeld, maar goed we blijven lachen en lol hebben in ons werk, dikke kuss en knufffffffffffff
Citeren05.05.20090 likes
stefffffffffffffff vind je het ook nog steeds zo leuk??? En ben je ook afgevallen door het lopen en fietsen met de post?? Ik was net 7 kilo aangekomen en ben ze nu weer kwijt sinds ik bij de post loop whaaaaaaaaaaaaa ben ik niet blij mee, heb jij nog tips??? Dikke kuss en knufff en werk ze deze week
Citeren12.05.20090 likes
stef,, fijne werkweek en geniet van het mooie weer, dikke kuss en knuffffffffffffff

Adverteer hier