|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten he he weer een berichtje van stef de postbode.
jeb bonneke ik heb het super naar me zin jij ook nog steets
jeb ik heb een contracht .
haha zo nu eindelijk bijna weer lente kan niet wachten op het mooie weer lekker weer in je t-schirt loopen en kan die warme jas weer uit hihihihhih
zo dat is weer even een up date van stef
groetjes stef de postbode
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten dankje bon zekker nog steets lol bij de post hoor
lekker me t-shirt aan hihihhh
jij ook een fijne week
ik heb het deze week wel druk ja maar ja je bend postbode of je bend het niet he groetjes stef |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten inderdaad stef, een hele goeiemorgen trouwens bij deze, maar we gaan ervoor, en ik heb ook nog steeds heel erg veel plezier in mijn werk, dikke kuss en knufff 
|
Anonymous Undefined 65739 berichten eyyyyyyy stef,
wat een weertje he van de week om de post te doen, heerlijk in blousje op de fiets en flink wat water mee. Ik geniet er enorm van en doe het alweer een half jaar. Wat gaat de tijd toch snel. Volgende week hebben we een etentje met de collega`s en onze bazen. Heb er heel veel zin in. Ik hoop dat het jou ook nog steeds zo goed bevalt. Dinsdag waarschijnlijk een extra dagje vrij omdat er weinig tot geen post zal zijn, en hebben ze het liefst dat je dan vrij neemt. Weinig post ivm de pasen. Dikke kussss en knuffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ey stef,
deze week waarschijnlijk weer afzien, er is weer regen voorspeld, maar goed we blijven lachen en lol hebben in ons werk, dikke kuss en knufffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten stef,, fijne werkweek en geniet van het mooie weer, dikke kuss en knuffffffffffffff |
|