Citeren16.03.20080 likes
Ik wens in plaats van een goeienacht eens een keer een hele goeie zondagavond,dikke kusss en knuffff Bonn
Advertise here!! |
Citeren16.03.20080 likes Ik wens in plaats van een goeienacht eens een keer een hele goeie zondagavond,dikke kusss en knuffff Bonn |
Citeren17.03.20080 likes na de zondag avond en nacht wens ik iedereen een leukedag toe ![]() |
Citeren17.03.20080 likes voor iedereen een hele goeinacht en morgen weer gezond op en wens jullie een fijne dag toe morgen,dikke kuss en knufff Bonnn |
Citeren18.03.20080 likes Kusss Bonderkind ![]() ![]() wens je een hele fijne dag en ik denk aan jou hoor... dikke kus van Babs ![]() |
Citeren18.03.20080 likes slaap lekker bonneke ![]() ![]() kussie Babs |
Advertise here!! |
Citeren18.03.20080 likes thanks lieve Babs,jij ook welterusten en slaap zacht en lekker.Het is koud vind ik buiten dus lekker warm onder wol,dikke kussssss en knuffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren19.03.20080 likes Alle lieve chatters wil ik zeggen,slaap lekker en morgen weer gezond op.
Whaaaaaaa ik hoor dat het nog weleens witte pasen kan worden. Graag zou ik willen weten wat jullie ervan vinden als dat zo is??? Dikke kussssss en knuffffffff van mij ![]() ![]() ![]() |
Citeren20.03.20080 likes hoi bonn goedemorgen kus knuff lebber smak smak
gatver bonn wel witten kerst maar niet met pasen is immers lente he bonn ja en verder van daag ![]() |
Citeren21.03.20080 likes welterusten allemaal en hele fijne paasdagen,en bear voor jou een extra dikke kusss en knuffff Bonn |
Citeren23.03.20080 likes Welterusten allemaal en ik wens jullie morgen nog een fijne tweede paasdag toe,dikke kusss en knuffff Bonn |