Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren23.03.20080 likes
slaap lekker allenmaal, en droom lief
Citeren23.03.20080 likes
wonder jij ook meis,hoe is het met je en je kies? dikke kusss en knuff voor jou,en hou vol he ben wel heel trots op je,je bent al bijna verder dan ik toendertijd
Citeren25.03.20080 likes
welterusten en morgen weer gezond op en een hele fijne dag gewenst,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren25.03.20080 likes
Citeren25.03.20080 likes
trustennnn voor de gene die kunne slapen:P

xx schorpie

Advertise here!!

Citeren25.03.20080 likes
wow schorp jij kan ook al niet slapen, wilden net naar msn gaan , maar heliber kwam me halen en moest mee nog een paar lange uurtjes , slaap hopelijk goed nog!
Citeren25.03.20080 likes
hahaha nee kan ook nie slapen pffffffff
heb net nog berichtje op je msn gestuurd hahahaha
maar heli heb gelijk je moet nog ff proberen te slapen je heb je rust hard nodig:D
kussssssssssssknufffffffffff trustennnnnnnnn
Citeren25.03.20080 likes
domme nu goedemorgen maar vanavond voor iedereen een goeien avond en er na goede nacht
Citeren25.03.20080 likes
welterusten allemaal,en ik geef Wonder,heli en schor een extra dikke knuffel en dek ze lief toe omdat ik het vervelend vindt dat ze niet konden slapen vanacht.
Ik weet inmiddels wonder dat je in het ziekenhuis ligt,niet leuk maar je bent wel in goede handen,en onderschat een zwangerschapsvergiftiging niet,dikke kusss en knufff en zet hem
Citeren26.03.20080 likes
goedemorgen mis wel de wondertjes geboren vandaag en anders ook van daag sterkte voor wonder en heli
en ook vandaag lekker

Adverteer hier