Citeren23.03.20080 likes
slaap lekker allenmaal, en droom lief 

Advertise here!! |
Citeren23.03.20080 likes slaap lekker allenmaal, en droom lief ![]() ![]()
|
Citeren23.03.20080 likes wonder jij ook meis,hoe is het met je en je kies? dikke kusss en knuff voor jou,en hou vol he ben wel heel trots op je,je bent al bijna verder dan ik toendertijd ![]() ![]() ![]()
|
Citeren25.03.20080 likes welterusten en morgen weer gezond op en een hele fijne dag gewenst,dikke kusss en knufff Bonn ![]()
|
Citeren25.03.20080 likes ![]() |
Citeren25.03.20080 likes trustennnn voor de gene die kunne slapen:P
xx schorpie |
Advertise here!! |
Citeren25.03.20080 likes wow schorp jij kan ook al niet slapen, wilden net naar msn gaan , maar heliber kwam me halen en moest mee nog een paar lange uurtjes , slaap hopelijk goed nog! |
Citeren25.03.20080 likes hahaha nee kan ook nie slapen pffffffff
heb net nog berichtje op je msn gestuurd hahahaha maar heli heb gelijk je moet nog ff proberen te slapen je heb je rust hard nodig:D kussssssssssssknufffffffffff trustennnnnnnnn |
Citeren25.03.20080 likes domme nu goedemorgen maar vanavond voor iedereen een goeien avond en er na goede nacht |
Citeren25.03.20080 likes welterusten allemaal,en ik geef Wonder,heli en schor een extra dikke knuffel en dek ze lief toe omdat ik het vervelend vindt dat ze niet konden slapen vanacht.
Ik weet inmiddels wonder dat je in het ziekenhuis ligt,niet leuk maar je bent wel in goede handen,en onderschat een zwangerschapsvergiftiging niet,dikke kusss en knufff en zet hem ![]() ![]()
|
Citeren26.03.20080 likes goedemorgen mis wel de wondertjes geboren vandaag en anders ook van daag sterkte voor wonder en heli
en ook vandaag lekker
|