|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten goeiemorgen, Babs....... eh, maar dat hoef ik allemaal niet, hoor!!!
gekookt eitje, verse jus, een kaiserbroodje met kersenjam??
doe mij gewoon maar koffie!!!
lekkere verse koffie!!!
fijne dag,
Mark |
Anonymous Undefined 65739 berichten Mark was ook niet voor jou maar voor mij en ik heb het allemaal op hahahaha Babs je moet me niet teveel verwennen hoor alhoewel ik het wel superlief van je vindt.Dankjewel lieve Babs,daarom krijg je van mij een hele dikke kussssssssss en knufffffffffffffff en jah heb vanacht eindelijk weer eens goed geslapen |
Anonymous Undefined 65739 berichten fijn Bonnekes...dat je lekker hebt geslapen gisternacht,dat heb je echt nodig... daarom een verse cappuchino voor jou,expres alleen voor jou gemaakt  kuss Babs en doe kalm aan vandaag... |
Anonymous Undefined 65739 berichten Lieve Babs,heel lief wederom van je,je bent echt een toppertje,dankjewel nogmaals.De cappuchino was ook weer erg lekker,en ik heb vandaag en gisteren heel rustig aan gedaan,maar het valt niet mee hoor sjucht maar jah heb geen keuze he.
Fijn weekend en een hele dikke kusssssssssssss en knufffffffffff Bonnn  
|
Anonymous Undefined 65739 berichten Bondebonnekessss goeiemorgen dan maar  hihi
kuss kus hee  hoop dat je een goede nachtrust hebt gehad voor zover mogelijk  fijn weekend kussies Babsie
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten huh brother thanks heel lief van je maar om 9.18 ben ik alweer uitgeslapen hoor hahahahahahah dikke kusss en knuffff en fijne zondag,alles goed??? |
|