Citeren26.03.20080 likes
Ik wens iedereen een hele fijne nacht toe,dikke kuss en knufff Bonn,iedereen krijgt van mij een nachtzoentje

Advertise here!! |
Citeren26.03.20080 likes Ik wens iedereen een hele fijne nacht toe,dikke kuss en knufff Bonn,iedereen krijgt van mij een nachtzoentje ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Citeren27.03.20080 likes goede morgen zo dat was ff lekker bonn
heerlijk zo in mijn nek ![]() ![]() ![]() ochtend kus terug bonn en ja hoor
|
Citeren27.03.20080 likes en jahoor bear we hebben vandaag elkaar ook nog gesproken,heeft je dochter nog lang in bad gezeten???
Dikke kusss en knufff en nachtzoentje van mij. verder voor iedereen welterusten en morgen weer gezond op,dikke kuss en knuff Bonn ![]() ![]()
|
Citeren28.03.20080 likes goedemorgen ja bonn heeft zij
zo te zien vandaag een mooie dag ieder en dikke kus en knuff |
Citeren28.03.20080 likes welterusten lieve chatters,en jullie krijgen allemaal die willen een dikke nachtzoen,kusss en knuff Bonn
Verder wens ik iedereen een heel fijn weekend toe. |
Advertise here!! |
Citeren29.03.20080 likes goede morgen zo weer een nieuwedag
voor iedereen en leuk weekend en
|
Citeren29.03.20080 likes hahahaah bear,ik moet altijd lachen om je reacties,maar kijk eens goed naar de titel,tis geen goeiemorgen maar goeieavond en goeienacht,geeft verder niet hoor,jij ook een heel fijn weekend en dikke kusss en knufffff Bonnn |
Citeren29.03.20080 likes goedenavond morgen weer een nieuwedag
zo bonn ik heb er ff aan gedacht hoor ![]() leukweekend verder en
|
Citeren29.03.20080 likes Heel goed bear hahahahahaah ben trots op je dikke kuss en knufff en jij ook nog een leuk weekend verder. |
Citeren29.03.20080 likes iedereen een hele fijne en goeienacht toegewenst,en voor morgen een hele fijne zondag,dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]()
|