Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren06.03.20080 likes
Ik wens jullie wederom een hele goeienacht en morgen weer gezond op,nachtkusje van mij
Citeren09.03.20080 likes
goeiennnnachhtt kuss Babs
Citeren10.03.20080 likes
wow Babs,thanks ik lag toen al te slapen,heb eindelijk eens een nachtje redelijk geslapen,alleen vanochtend vroeg wakker,mijn been begon te bonken en kon niet meer slapen,kusss en knuff Bonn en een hele fijne maandag gewenst
Citeren10.03.20080 likes
welterusten lieve chatters kusss en knufff Bonn
Citeren11.03.20080 likes
woei Bonderkes ik wens je vast voor aankomende nacht een hele fijne nachtrust... en mss wanneer je van mij droomt dat je been dan minder pijn doet?
Dus ik zal ff aan je denken vanavond voor het slapen gaan
een goeie middag bovendien,kussies Babs

Advertise here!!

Citeren11.03.20080 likes
Babs wow ik zal vanavond als ik slaap aan jou denken woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii laat het je morgen wel weten hahahaha

Maar dan wil ik ook graag dat jij niet VOOR het slapen aan me denkt maar ook TIJDENS het slapen okey deal????
Citeren12.03.20080 likes
pfft Bon heb de halve nacht wakker gelegen... moest aan jou denken he en je stuurde ook nog onweer op me dak om 4 uur dus weg slaap mja een hele goedenmorgen,fijne dag en hoop dat je niet veel pijn hebt,dikke kus van Babs
Citeren12.03.20080 likes
Kon je niet slapen toen je aan me dacht whaaa is het zo erg solly dan daarvoor.Maar het was hier vanacht ook vreselijk weer inderdaad,onweer,hard waaien en regenen,ennuh wat me pijn betreft het is nog uit te houden voor me,maar ben het al wel zat,ik ben niet zo`n stilzitter,ben het liefste de hele dag een beetje bezig.Maar goed zal er toch aan moeten geloven dikke kusss en knufff Bonn
Citeren12.03.20080 likes
ik wens jullie allemaal een hele goeienacht toe en morgen weer gezond op,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren13.03.20080 likes
Morguh lieve Bonderkes.. heb de koffie klaar of thee net waar je zin in hebt,een gekookt eitje en verse jus,2 petit pains met kaas en tomaat,een kaiserbroodje met heerlijke kersenjam...kun je ff vooruit ! Een fijne dag en blijf maar lekker binnen met dit vieze weer.. hoop dat je lekker geslapen hebt!
kuss Babsie

Adverteer hier