Citeren06.03.20080 likes
Ik wens jullie wederom een hele goeienacht en morgen weer gezond op,nachtkusje van mij
Advertise here!! |
Citeren06.03.20080 likes Ik wens jullie wederom een hele goeienacht en morgen weer gezond op,nachtkusje van mij |
Citeren09.03.20080 likes goeiennnnachhtt kuss Babs ![]() ![]() |
Citeren10.03.20080 likes wow Babs,thanks ik lag toen al te slapen,heb eindelijk eens een nachtje redelijk geslapen,alleen vanochtend vroeg wakker,mijn been begon te bonken en kon niet meer slapen,kusss en knuff Bonn en een hele fijne maandag gewenst ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.03.20080 likes welterusten lieve chatters kusss en knufff Bonn |
Citeren11.03.20080 likes ![]() Dus ik zal ff aan je denken vanavond voor het slapen gaan ![]() een goeie middag bovendien,kussies Babs ![]() |
Advertise here!! |
Citeren11.03.20080 likes Babs wow ik zal vanavond als ik slaap aan jou denken woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii laat het je morgen wel weten hahahaha
Maar dan wil ik ook graag dat jij niet VOOR het slapen aan me denkt maar ook TIJDENS het slapen okey deal???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.03.20080 likes pfft Bon heb de halve nacht wakker gelegen... moest aan jou denken he ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.03.20080 likes Kon je niet slapen toen je aan me dacht whaaa is het zo erg solly dan daarvoor.Maar het was hier vanacht ook vreselijk weer inderdaad,onweer,hard waaien en regenen,ennuh wat me pijn betreft het is nog uit te houden voor me,maar ben het al wel zat,ik ben niet zo`n stilzitter,ben het liefste de hele dag een beetje bezig.Maar goed zal er toch aan moeten geloven dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren12.03.20080 likes ik wens jullie allemaal een hele goeienacht toe en morgen weer gezond op,dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.03.20080 likes Morguh lieve Bonderkes.. heb de koffie klaar of thee net waar je zin in hebt,een gekookt eitje en verse jus,2 petit pains met kaas en tomaat,een kaiserbroodje met heerlijke kersenjam...kun je ff vooruit ![]() kuss Babsie ![]() |