Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren27.02.20080 likes
lieve Babs,hoe komt dat dan dat je zo vroeg wakker bent??? kusss en knufff en jij ook een hele fijne dag
Citeren27.02.20080 likes
goeieaaaaaavvvooonddddddddd

hummmm.. omdat ik moet werken wel eens Bonderkes kuss en slaap lekker strakkies ...
xxx Babsie
Citeren27.02.20080 likes
truste voor wie al slapen gaat en anders truste voor straks
Citeren27.02.20080 likes
welterusten voor een ieder die zo gaat slapen en morgen weer gezond op kusssssssss en knuffffffffffffffffff en een nachtzoentje voor degene die het willen hebben Bonn
Citeren29.02.20080 likes
Voor iedereen die zo gaan slapen welterusten en degene die zometeen gaan slapen een hele fijne avond,kuss en knuff Bonn

Advertise here!!

Citeren02.03.20080 likes
welterusten alle lieve chatters en morgen weer gezond op,dikke kusss en knuffff en nachtzoentje van mij
Citeren03.03.20080 likes
Mogguh Bonderbonneke..
ja dankje heb heerlijk geslapen hoor en hoop van jou het zelfde..
nu ga ik ff verder pitten zo op de fiets en hoop wakker te zijn wanneer ik op mijn werk aan kom
ehhh.. een goeie 6.36 uuur gewenst !!
kuss Babs
Citeren03.03.20080 likes
Babsssssssssssss,een hele goeiemorgen ook voor jou,je zal nu wel op je werk zitten en ik hoop door je fietstochtje dat je goed wakker bent geworden,kussss en knuffff en we kletsen.com weer Bonn
Citeren03.03.20080 likes
sow wens een ieder maar weer een hele goeienacht toe,zou wel fijn zijn als iemand mij dat ook wenst hahahahahaa kussssssssssssssssss en knuffffffffffffff Bonn en een nachtzoentje voor degene die dat willen
Citeren04.03.20080 likes
niemand dus die mij een goeienacht toewenst

Adverteer hier