Citeren05.06.20080 likes
ik wens iedereen een hele goede en fijne nacht toe,dikke kussss en knufffffffffff
Advertise here!! |
Citeren05.06.20080 likes ik wens iedereen een hele goede en fijne nacht toe,dikke kussss en knufffffffffff |
Citeren05.06.20080 likes vind dat ik ook wel weer eens iedereen een goede nacht kan wensen en morgen vroeg weer gezond op kusssssssssss knuffffffff handdddddddd |
Citeren06.06.20080 likes kussie van Babs,hoop dat iedereen lekker geslapen heeft ![]() ![]() ![]() |
Citeren06.06.20080 likes thanks lieve visser en babsie,ja ik heb goed geslapen,jullie ook???
En Babs wat was jij vroeg wakker??? Nou ik wens iedereen bij deze dan ook maar een hele fijne dag toe,dikke kusss en knufffffff |
Citeren06.06.20080 likes ik wens iedereen een hele fijn nacht toe,en bij deze ook een heel fijn weekend,ik heb een superdruk weekend weer maar zal wel aan jullie denken ![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertise here!! |
Citeren09.06.20080 likes waarom wenst niemand mij trouwens een goedenacht???
Ben een beetje teleurgesteld in jullie hoor ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() welterusten allemaal en morgen weer gezond op,dikke kusss en knuffffffffffffff |
Citeren09.06.20080 likes lieve lieve allerliefste chatters, ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.06.20080 likes welterusten allemaal en ik wens jullie een goedenacht toe,dikke kusss en knuffffffffffffffffffffffff |
Citeren11.06.20080 likes wederom wens ik jullie een goedenacht toe en morgen weer gezond op,en Wilma ik zal aan je denken als je de uitslag krijgt maar ik weet zeker dat jij morgen de vlag en de tas buiten kan hangen.
Ajax,jij bent in gedachten bij me,hou je haaks meis,dikke kussss en knuffffffffffffff Bonn |
Citeren12.06.20080 likes mogguh ![]() ![]() |