Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren05.06.20080 likes
ik wens iedereen een hele goede en fijne nacht toe,dikke kussss en knufffffffffff
Citeren05.06.20080 likes
vind dat ik ook wel weer eens iedereen een goede nacht kan wensen en morgen vroeg weer gezond op kusssssssssss knuffffffff handdddddddd
Citeren06.06.20080 likes
kussie van Babs,hoop dat iedereen lekker geslapen heeft
Citeren06.06.20080 likes
thanks lieve visser en babsie,ja ik heb goed geslapen,jullie ook???
En Babs wat was jij vroeg wakker???
Nou ik wens iedereen bij deze dan ook maar een hele fijne dag toe,dikke kusss en knufffffff
Citeren06.06.20080 likes
ik wens iedereen een hele fijn nacht toe,en bij deze ook een heel fijn weekend,ik heb een superdruk weekend weer maar zal wel aan jullie denken

Advertise here!!

Citeren09.06.20080 likes
waarom wenst niemand mij trouwens een goedenacht???
Ben een beetje teleurgesteld in jullie hoor
welterusten allemaal en morgen weer gezond op,dikke kusss en knuffffffffffffff
Citeren09.06.20080 likes
lieve lieve allerliefste chatters, kijken of dit werkt hahaahahah maar ik wens jullie allemaal een hele fijne nacht toe,welterusten en slaap maar lekker en morgen weer gezond op,dikke kussss en knufff Bonn
Citeren10.06.20080 likes
welterusten allemaal en ik wens jullie een goedenacht toe,dikke kusss en knuffffffffffffffffffffffff
Citeren11.06.20080 likes
wederom wens ik jullie een goedenacht toe en morgen weer gezond op,en Wilma ik zal aan je denken als je de uitslag krijgt maar ik weet zeker dat jij morgen de vlag en de tas buiten kan hangen.
Ajax,jij bent in gedachten bij me,hou je haaks meis,dikke kussss en knuffffffffffffff Bonn
Citeren12.06.20080 likes
mogguh kuss Babs

Adverteer hier