Citeren14.06.20080 likes
ik wens ook iedereen een fijne nacht toe en dat moet toch wel,lukken na wat we vanavond hebben gezien vriendinnen kussssssss en dikke knufffffffff vrienden knuisttt
Advertise here!! |
Citeren14.06.20080 likes ik wens ook iedereen een fijne nacht toe en dat moet toch wel,lukken na wat we vanavond hebben gezien vriendinnen kussssssss en dikke knufffffffff vrienden knuisttt |
Citeren14.06.20080 likes lieve chatters,ik wens jullie nog een fijne zaterdagavond toe en een hele goede nacht,dikke kusss en knuffffffff Bonn |
Citeren15.06.20080 likes wederom wens ik jullie een hele fijne en goedenacht toe,en hoop dat jullie een fijn weekend hebben gehad,welterusten,dikke kussss en knuffff Bonnn |
Citeren16.06.20080 likes whaaaaaaaaaaaa nou ja zeg,laten we het dan maar houden op de aanhouder,in dit geval de aanhoudster wint,maar ik wens jullie toch weer een hele goedenacht toe en morgen weer gezond op,dikke kusss en knufffffffffffffffffff ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren17.06.20080 likes ik wens iedereen vanavond heel plezier met het kijken van het nederlands elftal,ik hoop dat we weer gaan winnen,mijn voorspelling is 4-2 voor nederland,kussss en knufffffffffffff Bonnn |
Advertise here!! |
Citeren17.06.20080 likes Weer een overwinning voor het nederlands elftal,dus we kunnen met zijn allen lekker slapen,welterusten en morgen weer gezond op,dikke kusssss en knufffffffffffffffffffff |
Citeren18.06.20080 likes ehh lekker slapen?? hmm als je naast metal ligt .. komt er niet veel van ,dat gesnurk ![]() ehhhh goeiemorrregehhhhhhhhhhhhhhh ![]() Babs ![]() |
Citeren18.06.20080 likes whaaaaaaaaaaa Babs,daar kan je wel iets voor krijgen hoor hahahaha maar ja ik bedoelde het lief,ennuh ik slaap ook al nachten niet meer,omdat jij mij nooit een goedenacht wenst ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.06.20080 likes ik wens voor straks iedereen een goedeavond |
Citeren18.06.20080 likes thanks lieve ajax,jij ook he meis,heb je net een mailtje terug gedaan,dikke kusss en knufff Bonn |