Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren12.06.20080 likes
morgennnnnn lieverdsssssssssss

hele goede morgen en een hele fijne dag allemaal
en thnxx bonn nog 2 uur en 24 minuten

Dikke kusssssssssssssssss wilma
Citeren12.06.20080 likes
hahahahah wilma zo te lezen gaat het iets beter met je,maar ik zit hier in spanning of je geslaagt bent ja of nee,kunnen we de vlag uithangen????
Dikke kusssss en knufffffff,ben zo weg want ik moet naar zh maar hou me op de hoogte
Citeren12.06.20080 likes
jha bonn gaat wel iets beter nu dat ik weet dat ik geslaagd ben ben ik wel blij maar kan nie zeggen dat ik nou opeens weer helemaal lekker in me vel zit
Citeren12.06.20080 likes
komt wel weer meis,heb vertouwen in jezelf,dikke kussss en knuffff ga nu egt weg moet naar zh,dikke kussssss en knuffffffffffff
Citeren12.06.20080 likes
is goed bonn dikke kussssssssssssssssssssssssssss

Advertise here!!

Citeren12.06.20080 likes
wilmaaaaaaaaa en alle andere chatters,welterusten en morgen weer gezond op,dikke kusss en knufffffffffffff
Citeren13.06.20080 likes
goedenmorgeeeeeeeeeeeeeeeee
Hebben jullie lekker geslapen ?
ik wel voor zover ik geslapen heb
tis gister beetje laat geworden en nie zo klein beetje ook
heb echt een leuke avond gehad.....verder gaat het wel redelijk hier maargoed iedereen een hele fijne dag en alvast een heel goed weekend Dikke kusssssssssssss
Citeren13.06.20080 likes
wilma jij ook een hele fijne dag en alvast een goed weekend,fijn dat je gisteren zo`n leuke avond hebt gehad,dikke kussss en knufff Bonn
Citeren13.06.20080 likes
thnxx bonn jij ook een heel fijn weekend he

Dikke kussssssssssssssssssss
Citeren13.06.20080 likes
ik wens iedereen een hele fijne nacht toe maar in het bijzonder,ajax,wilma en visser dikke kusss en knuffffffffffff Bonn

Adverteer hier