Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren30.05.20080 likes
wilma mag ook van mij hoor,maar valt me op sinds jij dat zegt komen er meer reacties dan dat ik iets typ hahahahahahaha Ze vinden jou leuker dan mij volgens mij hahahahaha
Babs ook goeiemorgen en voor jou vanavond ook vast een hele goedenacht gewenst,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren30.05.20080 likes
jha nou bonn moet ik het maar blijven doen he zal ik ut vanaaf maar weer doen en morgen en overmorgen en de rest
Citeren30.05.20080 likes
hahahah weet ik tog lieve wilma,ken je langer dan vandaag zit gewoon lekker te dollen met je,dikke kussss en knufffff Bonnnn
Citeren30.05.20080 likes
wil iedereen een hele fijne aaf wensen en voor straks slaap lekker
fijn weekend ook allemaal en geniet er lekker van
Voorstraks slaap lekker en droom maar fijn en voor morgen weer gezond op

Dikke kusssssssss wilma
Citeren30.05.20080 likes
dromen zal ik zeker.................over morgen en of ik zeker weet dat ik de sprongen ga springen die ik heb geoefend.
welterusten allemaal en denk aan mij morgen whaaaaaaaaaaaaaaaaaa Moet om 7.45 aanwezig zijn maar moet zelf om 11.30 springen,daarvoor nog de jongste kinderen begeleiden met hun wedstrijd,en opbouwen
Dikke kussssssssssssss en knuffffffffffffffffffffffffff

Advertise here!!

Citeren02.06.20080 likes
ik wil iedereen bij deze een hele fijne nacht wensen en morgen weer gezond op en geniet van het mooie weer,dikke kussss en knufff Bonn
Citeren03.06.20080 likes
Whaha ben ik weer
Ik heb heerlijk geslapen ben gisterenavond om 22 uur naar bed gegaan,is echt vroeg voor mij maar had de knollen op haha!
Hoop dat jullie ook lekker hebben geslapen,fijne dag kus en knuf van Babsie
Citeren03.06.20080 likes
nee helaas babs ik heb niet geslapen de hele nacht,ik had het zooooooooooooooooooooooooo warm niet normaal.Maar goed fijn dat jij een goedenacht hebt gehad,en ik wens jou en alle andere ook een hele fijne dag toe,dikke kussss en knufff Bonnn
Citeren03.06.20080 likes
ik wens iedereen weer een hele fijne en goedenacht toe,dikke kussss en knuff en morgen weer gezond op
Citeren04.06.20080 likes
de aanhouder wint hahahahah maar ik wens iedereen wederom een hele goedenacht toe en droom lekker,dikke kusssssssss en knufffffffffffffffff

Adverteer hier