Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren28.05.20080 likes
Goedenavond !

Ik ben nieuw op dit forum. Ik heb geen idee waar ik beland ben maar leek me wel leuk. Zit wel op andere forums maar had zomaar zin om eens wat anders te doen. Tikte kletsen in op Google en nu ben ik hier.
Hoe is dit forum ?
Citeren28.05.20080 likes
het beste wat je kan overkomen lady wat een lange naam heb je ik zit hier vanaf jan.2006
Citeren28.05.20080 likes
Ja idd een lange naam hier maar neem de eerste letter van ieder woord maar haha dan luister ik ook.
Citeren28.05.20080 likes
Dus TGLP haha
Citeren28.05.20080 likes
je zal zeker mensen vinden waar je het mee kan vinden en laat ik nou ook een amsterdammer van geboorte maar ben er al tijdje weg daar maar wens je veel chat plezier toe

Advertise here!!

Citeren28.05.20080 likes
welkom tglp,leuk dat je per toeval hier terecht bent gekomen,ik zit hier bijna 2 jaar en het is een hele leuke chatsite met heel veel leuke mensen.
Dit forum,die heb ik geopend zoals je kan zien,en ik had gewoon lekker zin om iedere avond de mensen van kletsen een goedenacht te wensen.Ook heb ik meerdere forum,onder andere bonneke`s kletsfamilie,maar kijk gewoon rustig rond op verschillende forums en je zal zien dat je het hier heel leuk gaat vinden.

Ik wens bij deze iedereen een hele goedenacht toe en morgen weer gezond op,dikke kussss en knuff Bonn
Citeren29.05.20080 likes
wens iedereen een hele fijne nacht slaap lekker en droom maar fijn en morgen allemaal weer gezond op

Dikke kusssssssssss Wilmaa
Citeren29.05.20080 likes
wilma hahahah ga je het van mij overnemen???
Ik vind het wel superlief van je,daarom wens ik jou en alle andere een hele goedenacht toe en slaap lekker,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren30.05.20080 likes
Goedenmorgen lieve Kletsers kus van Babs ,speciaal één voor de Springerige Bonbonnekes en Wilmaaa die me zo plaagtvoor Visser een goede morgen en ook voor de nieuwe mevrouw met de lange naam: Welkom op Kletsen.com en ik zou zeggen:tik je raak want niks is leuker dan dit
en voor vanavond alvast: slaap lekker!!
Kussssssssssss
Citeren30.05.20080 likes
goedenmorgen allemaal
babs dikke kusssssssss trg omdat ik je dan altijd zo plaag
en iedereen krijgt een kusssssssssss....Enne bonneke ik neem het nie over hoor maar had daar ff zin in

Wens jullie een hele fijne dag toe vandaag

Dikke kusssssssssss

Adverteer hier