Citeren23.05.20080 likes
ik wens iedereen een hele fijne nacht toe en slaap lekker en droom maar lekker fijn en morgen weer gezond op allemaal
Dikke kussssssssssss
Dikke kussssssssssss
Advertise here!! |
Citeren23.05.20080 likes ik wens iedereen een hele fijne nacht toe en slaap lekker en droom maar lekker fijn en morgen weer gezond op allemaal
Dikke kussssssssssss |
Citeren24.05.20080 likes ook voor vanacht wens ik iedereen een hele goeienacht toe en morgen weer gezond op en nog een fijne zaterdagavond,dikke kusss en knuffff Bonnn |
Citeren25.05.20080 likes en wederom wens ik jullie vanavond een fijne avond toe en een hele goede nacht,dikke kusss en knufff Bonn
Fijn dat mij dat ook eens gewenst wordt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren25.05.20080 likes |
Citeren25.05.20080 likes en wens iedereen een goede nachtrust toe en gezond op aan de nieuwe week kunnen beginnen kusssssssss knuffffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren25.05.20080 likes wow lieve Anita,dankjewel wat zal ik nu toch goed slapen,heel lief van je en zo zie je maar de aanhouder wint hahahahahahahha
Jij ook een hele fijne nacht en dikke kussss en knufff Bonn |
Citeren26.05.20080 likes Wonder ik heb me toch geslapen als een os,moet je vaker doen hahahahahah,fijne dag en van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en ook voor heli en al je kinderen.
Dikke kusssss en knufff Bonnn |
Citeren26.05.20080 likes ik wens jullie allemaal een hele fijne en goede nacht toe,welterusten en een mega dikke kussss en knuff van mij.
![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren27.05.20080 likes wens iedereen een hele fijne avond toe nog en slaap lekker als jullie zover zijn en droom maar lekker fijn en morgen weer gezond opstaan ![]() Dikke kusssssssssss |
Citeren27.05.20080 likes wilma jij ook een hele fijne nacht,hoe is het gegaan met je examens vanmiddag???
Ik denk wel goed,want ik stond op 14.02 bij je school maar geen Wilma ![]() ![]() ![]() |