|
|
|
Anonymous Undefined 65739 berichten lieve babs,ow dat is minder,wat is er dan of wil je er niet over praten???
Je mag me ook mailen hoor meis,maar goed wat er ook is sterkte lieve Babsie,dikke kussss en knuffff Bonnn |
Anonymous Undefined 65739 berichten |
Anonymous Undefined 65739 berichten fijne nacht allemaal en slaap lekker,kusss en knuff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten welterusten chatters droom van prettige dingen kussssssssss knuffffffff en handdddddddd |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens iedereen nog een hele fijne avond en voor zometeen welterusten,dikke kusss en knufff bonn
En visser over prettige dingen dromen lukt me niet zo op dit moment,heb je tips voor mij??? |
|
Anonymous Undefined 65739 berichten grrrrrr was geen goede nacht iedereen wel een goededag  xxx bear |
Anonymous Undefined 65739 berichten Bear dan wens ik jou vandaag extra goede nacht toe,welterusten en denk aan de leuke dingen,dikke kusss en knuffffffffffffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten over dromen dat overvalt je bonn je gedachten op nul zetten dan komen de dromen ook bij jou kussssssss en knuffffffff |
Anonymous Undefined 65739 berichten ja ja visser,nou bij mij werkt dat momenteel niet,en al helemaal niet om mijn gedachten op nul te zetten.Kijk als je heel veel aan je hoofd hebt,is dat wel heel moeilijk hoor om je gedachten op nul te zetten.Maar vindt het wel heel lief van je,dikke kusss en knuffff Bonn |
Anonymous Undefined 65739 berichten ik wens iedereen een hele fijne nacht toe en morgen weer gezond op en genieten van het mooie weer.
Verder wil ik iedereen een heel fijn weekend wensen,dikke kusss en knufffffffff Bonn |
|