Citeren14.05.20080 likes
Ik wens iedereen een hele fijne avond toe,dikke kusss en knuff Bonn
Advertise here!! |
Citeren14.05.20080 likes Ik wens iedereen een hele fijne avond toe,dikke kusss en knuff Bonn |
Citeren14.05.20080 likes ik wens ook iedereen een goedeavond
kussssssssssss |
Citeren14.05.20080 likes van mij ook fijne avond en rustige nacht kussssssssssssss |
Citeren14.05.20080 likes en ik wens iedereen ook nog een hele fijne en goede nacht toe,dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren15.05.20080 likes ajax bon visser jullie al een goede nacht en een goede dag morgen kus hand bear |
Advertise here!! |
Citeren15.05.20080 likes thanks lieve bear,voor jou ook een hele goedenacht en welterusten.
Ik had nog een mailtje verwacht van je bear,maar dat geeft niet verder maar ik was heel benieuwd hoe het vanmiddag gegaan was in het ziekenhuis,ik hoop dat het meegevallen is,dikke kusss en knuffffff Bonn |
Citeren16.05.20080 likes ik wens iedereen een super goede nacht toe en alvast een heel fijn weekend,dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren18.05.20080 likes Ik wens iedereen welterusten toe en ik hoop dat jullie een fijne zondag zullen hebben.
En bear weet dat je in mijn gedachten bent en ik hoop dat je minder pijn hebt nu,dikke kusss en knuffff Bonn ![]() ![]() |
Citeren18.05.20080 likes Ik hoop dat iedereen een fijn weekend heeft gehad,en wens iedereen bij deze een hele fijne nacht toe en een hele fijne nieuwe week,dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() |
Citeren19.05.20080 likes Morgen lieve Bonbonnekes,helaas mijn weekend was minder maar ga weer met frisse moed een nieuwe week tegemoet ![]() dikke kuss en wens jou ook een fijne week toe en dat je s nachts lekker mag slapen ![]() kuss en knuff,Babs |