Citeren10.05.20080 likes

hoop dat je lekker hebt geslapen

Advertise here!! |
Citeren10.05.20080 likes ![]() hoop dat je lekker hebt geslapen ![]() |
Citeren10.05.20080 likes jah heb goed geslapen alleen nu met die warmte wordt het wel weer iets minder,en dat ik lief ben dat wist ik al hahahahah,thanks dat je een reactie hebt gegeven,ik vind het gewoon leuk om iedereen van kletsen een goedenacht te wensen,dus bij deze een hele goeienacht allemaal en een hele fijne moederdag morgen,dikke kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren10.05.20080 likes jij ook goedennacht bonn en ja je zal wel leuke dingen krijgen paste de bikini je waar je mee op de foto gaat ![]() ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.05.20080 likes ik heb nog geen bikini ontvangen visser,had jij die verstuurd of iemand anders???? Laat het me maar even weten als je wilt,dikke kusssss en knuffffffffffffffffffffffffffffffffffff mis je,en hvj als vriendin Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren11.05.20080 likes kijk maar in je mail bonn kussssssssssss |
Advertise here!! |
Citeren11.05.20080 likes lieve visser,is goed ik zal effe kijken,dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren11.05.20080 likes nee was niet echt een goede nacht
maar voor van daag een goede moederdag voor de moeders kuss bear ![]() |
Citeren11.05.20080 likes bear,welterusten en slaap zacht,en voor alle andere chatters ook een hele goedenacht en morgen wederom genieten van het mooie weer,dikke kuss en knuff Bonn ![]() ![]() ![]() |
Citeren13.05.20080 likes ik wens jullie een rustige en fijne nacht toe,dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren13.05.20080 likes welterusten allemaal en bear nogmaals dankjewel voor de tijd die je vrij hebt gemaakt,dikke kusss en knufff Bonn |