Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren04.05.20080 likes
Babs heeft nog wel ergens een tent liggen Bear
Kussies en een fijne dag
Bonnekebonbonnekes,ik masseer je met liefde hoor,elke avond,en zal vast kiloos kamilllethee inslaan
Ikhoop dat jullie het fijn hebben in het zwembad.. en bruin ze!!
kuss Babs
Citeren05.05.20080 likes
thanks lieve Babs,bruin ben ik al hahahahahahahah ben nu bijna zwart hahahahahaha,nee hoor zonder gekheid ik geniet van het zwemmen en het mooie weer.Nu de kids vrij zijn is het helemaal toppie want dan kunnen we zolang zwemmen en zonnenbaden als we willen,volgende week zitten we toch weer met school en sporten en zo.
IK wens iedereen een superfijne avond na deze mooie dag ,dikke kusss en knuffff Bonn
Citeren05.05.20080 likes
En bij deze nog een hele goede en fijne nacht,welterusten en morgen weer gezond op,dikke kuss en knuff Bonn
Citeren06.05.20080 likes
Bonnnn!! Hoop dat je goed hebt geslapen..kuss Babs..Fijne dinsdag !!
Citeren06.05.20080 likes
Babsssssssssssss helaas heb ik niet goed geslapen maar ik had het zo warm pfffff overdag vind ik het heerlijk maar snachts niet hoor,heb alles van mijn lijf gerukt en toch had ik het nog bloedheet,maar jij ook een hele fijne dinsdag en geniet van het mooie weer,dikke kusssss en knuffff Bonn

Advertise here!!

Citeren06.05.20080 likes
iedereen een hele fijne avond gewenst,dikke kusss en knufff Bonnn
Genieten jullie ook zo van het mooie weer???
Citeren06.05.20080 likes
en jahoor wederom wens ik jullie een hele goedenacht toe,dikke kusss en knufff Bonn
Citeren07.05.20080 likes
Ik wens jullie een hele fijn nacht toe en morgen weer gezond op en genieten van het mooie zomerweer,dikke kusss en knuffff
Citeren08.05.20080 likes
Ik wens jullie wederom een goede nacht toe en morgen weer volop genieten van het mooie weer,dikke kusss en knuff Bonn
Citeren10.05.20080 likes
Ik wens jullie een fijne nacht toe allemaal,dikke kusss en knuff Bonn

Adverteer hier