Citeren01.05.20080 likes
ja bear weet er alles van bon 
bear hoopt voor jou een fijne nacht en droom fijn kus knuff bear

bear hoopt voor jou een fijne nacht en droom fijn kus knuff bear
Advertise here!! |
Citeren01.05.20080 likes ja bear weet er alles van bon ![]() bear hoopt voor jou een fijne nacht en droom fijn kus knuff bear |
Citeren01.05.20080 likes lieve bear,zullen we dan samen schaapjes gaan tellen of slaapliedjes voor elkaar zingen??? Dikke kusss en knuff Bonn ![]()
|
Citeren01.05.20080 likes oja doen we bonn eerst liedje endan tellen
mag bear wel telraampje erbij gebruiken bonn
|
Citeren02.05.20080 likes tuurlijk bear jij mag alles hahahahah,welterusten en slaap zacht lieve bear,kusss en knufff Bonn ![]() ![]() ![]()
|
Citeren03.05.20080 likes thnx bonn ja bear heeft wel geslapen voor jou een goede morgen bonn kus knuff bear ![]()
|
Advertise here!! |
Citeren03.05.20080 likes lieve bear,jij ook een hele goeiemorgen,kom net mijn bedje uit heerlijk uitslapen en ik heb ook goed geslapen,dikke kusss en knuffff en een fijne zaterdag en geniet van het prachtige weer ![]() ![]()
|
Citeren03.05.20080 likes top bon dat je eens heeerlijk geslapen heb elkedag is leuk bij bear bonn zorgen de kids wel voor![]() bonn leuk weekend met mooi weer en veel zon kus knuff voor jou je man en de kids ![]() bear |
Citeren03.05.20080 likes Alvast een hele fijne nachtrust gewenst van mij... ik geef Bonnekes een lekkere kop kamillethee,en masseer haar ff met lavandelolie... slaap je zeker als een roosje,Bonnekebonderkes ![]() Voor Bear een beker warme melk met honing ook... kussssssss Babsie |
Citeren04.05.20080 likes lieve Babs,wow dat is nog eens een binnenkomer yessssssssssssssssssssssssss massage met lavendelolie en een kopje kamillethee,ik hou je op de hoogte lieve Babs.Je snapt natuurlijk wel dat als ik als een os slaap dat je er iedere avond aan vastzit he ![]() ![]() ![]() ![]() Dikke kusss en knufffff
Bear,geniet ook van het mooie weer,morgen ga ik met kids naar zwembad en lekker genieten en even niets doen behalve zonnenbaden dan hahahahaha dikke kusss en knufff Bonn |
Citeren04.05.20080 likes bon veel plezier in het zwembad he als bear geen zwembroek heeft leent bear wel wat van babsie ![]() ![]() komt allemaal wel goed babs bon leukedag vandaag en dikke kus en knuff bear
|