Citeren19.08.20090 likes
het was afzien vandaag om te werken, zal morgen nog wel erger zijn, en ben nu dus doodmoe en ga lekker slapen. Dus ik wens iedereen nog een fijne avond toe en voor straks welterusten, dikke kus en knuf
Advertise here!! |
Citeren19.08.20090 likes het was afzien vandaag om te werken, zal morgen nog wel erger zijn, en ben nu dus doodmoe en ga lekker slapen. Dus ik wens iedereen nog een fijne avond toe en voor straks welterusten, dikke kus en knuf |
Citeren19.08.20090 likes Hoi lieve Bonneke hoe ging het op je werk was het heet hebben jullie een airco op het werk!!Wij gingen vandaag verkoelling op zoeken aan het strand met vrienden,jammer dat jij er niet was Bonneke misschien een andere keer hihihihihihiih!!Morgen wordt er ook een hele hete dag ongeveer 35 graden wolf gaat verkoelling zoeken waar weet ik nog niet wolf ziet het wel,voor straks welterusten slaap ze zoennnnnnnnnnnnnnnn mee en tot snel weer bij schrijfs!!!
de WOLF |
Citeren20.08.20090 likes lieve wolf,
verkoeling op mijn werk?? hahahahah ik ben postbode lieve wolf, dus werk buiten en de verkoeling is ver te zoeken op dit moment, neem alleen veel water mee en voor de rest gewoon rustig blijven, dikke kusss en knufff Ik wens je heel veel plezier met wat je vandaag gaat doen. |
Citeren20.08.20090 likes kee Bonneke dat is fijn om te horen wens jullie een warme dag toegewenst!!
Een zoennnnnnnnn & knuffeltje van de WOLF |
Citeren20.08.20090 likes wens iedereen een goedeavond en nacht en voor straks weltrusten
kussssssssssss en knufffffffffff |
Advertise here!! |
Citeren20.08.20090 likes thanks lieve wolf en ajax, ik wens jullie ook nog een fijne avond toe, en voor straks welterusten en slaap lekker. Gelukkig is het wat koeler nu.............................even op adem komen hahahaha, dikke kuss en knufffffffffff |
Citeren21.08.20090 likes Bonneke,ajax jullie slapen al maar wolf niet ff wat typen voor ik naar bed gaat !!!
ik zal typen goedemorgen werk ze of anders maak een leuke dag van het is bijna weekend........Have fun dames hihihihihihi zoennnnnnnnnn gekke wolf wolf blijft een wolf |
Citeren21.08.20090 likes Ja wolf toen sliep ik al maar wens je een fijne dag vandaag
zoennnnnnnnnnnn |
Citeren21.08.20090 likes idd wolf, ik sliep toen ook al lang, ben je zo`n nachtbraker of was het weer gezellig op kletsen/?? hahahahah, dikke kuss en knuff en voor straks welterusten |
Citeren22.08.20090 likes wens ieder goede nacht,
en een heel fijn weekend, grtjes kusssss knuffff tor. |