Forums  ›  Gezellig Kletsen.com  ›  Gezellig Kletsen.com

goeieavond en goeienacht

Advertise here!!

Citeren25.07.20090 likes
ik wens jullie ook een heel fijn weekend wolf en tornado en alle andere chatters. Ik weet niet of we nog iets leuks gaan doen, het weer speelt niet echt mee he.........................Ik ben maandag nog vrij met manlief, ik werk nooit op maandag, maar van dinsdag tot en met zaterdags wolf, dus nog 3 dagen vrij en dan zit het er helaas alweer op .........................maar ik heb super herinneringen aan deze vakantie, dikke kuss en knufffffff
lieve tornado, werk ze morgen nog en fijn weekend dan alvast, dikke kuss en knufffffffffff
Citeren25.07.20090 likes
Goedemorgen,

Straks heb wolf vakantie dan ken wolf niet mailen naar je Bonneke hihihihihihi dan zit wolf onderuit in een ligstoel in frankrijk maar als ik weer terug kom ben ik van de partij en Bonneke geniet nog de dagen je heb leuke herinneningen die je niet zou vergeten dit was de eerste en misschien volgt een tweedeof wel meer concerten!!

zoennnnnnnnnn
wolf
Citeren26.07.20090 likes
lieve wolf,

Ik wens je bij deze een super fijne vakantie toe en geniet ervan, ik kijk er wel weer naar uit dat je terug bent om te mailen hahahahahaha. Maar inderdaad deze herinneringen aan de vakantie pakt niemand mij meer af, ze zitten voor altijd in mijn hart gesloten, en dat is voor mij toch wel heel speciaal..................heb meer dingen in mijn hart gesloten voor altijd, maar dat er een concert bij zou komen had ik nooit verwacht, maar het heeft echt hele mooie herinneringen voor mij ........................geniet van nogmaals van je vakantie, en voor zometeen welterusten, dikke kusssssss en knufffffffffff
Citeren27.07.20090 likes
wens iedereen een fijne avond toe en voor zometeen welterusten, dikke kuss en knuffffffffff
Citeren28.07.20090 likes
slaap lekker allemaal, dikke kuss en knufff

Advertise here!!

Citeren29.07.20090 likes
wens ieder nog fijne avond en straks weltrusten,

en wie al weekend heb een heel fijn weekend of nog op vakantie gaat fijne vakantie,

grtjes tor.
Citeren29.07.20090 likes
jij ook nog een fijne avond lieve tornado, en heel veel sterkte morgen, ik mail je zo nog even en dan ga ik lekker slapen, het was een lange dag maar zeker een super mooie en fijne dag, dikke kussssss en knuffffffffff
Citeren02.08.20090 likes
fijne avond nog, het weekend zit er helaas weer op dus wens iedereen die weer werken mag een fijne werkweek toe, welterusten voor straks.................dikke kuss en knuffffffff
Citeren03.08.20090 likes
ik wens iedereen nog een fijne avond toe en voor laters een hele goedenacht, dikke kusss en knufffff
Citeren04.08.20090 likes
wens ieder straks goede nacht en morgen weer gezond op,
ik ga zo naar mn werk met mn collega voor morgen.
wens ieder morgen fijne dag met t mooie weer en geniet ervan en voor straks weltrusten, ik heb er nog een ritje opzitten straks maar dan gaan we ook slapen als we daar zijn bij ons werk. grtjes kussss knuffff handddd tornado en mn collega vincent goede nacht by by

Adverteer hier